Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var det noe sånn at man skulle ta de tre beste bildene fra aprilfesten og legge et spesielt sted?

Ja. fra "reglene"
Når måneden er over, velger du de 3 bildene du liker best, så legger du de inn i galleriet. Dette er en tråd som blir opprettet i slutten av april

tråden blir nok straks opprettet. Så blir den linket til herfra. Garantert.

Du kan til og med opprette en selv om du er utålmodig.. bare send pm til tomsi om at du har gjort det så er sikkert det greit- :)

Endret av pybalto
Lenke til kommentar

Skjønner ikke greia. 'Importøl er dyrere' - ja, det er da mulig det, men hvorfor IMPORTERE SKVIP?! Makan.

 

Edit: Bra jeg husket å levere selvangivelsen idag. Siden jeg blei avskilta og litt diverse forrige uke fikk vidvinkel-innkjøpet mitt en liten ufrivillig pause.

Men, nå vet jeg jo at jeg får penger på bok. Og jeg var sååå dum at jeg begynte å lese reviews av Zeiss sin 21mm :| Ikke hjelper det at Samyang sin 24mm til/shift kommer om ett par uker heller.

Kan ikke noen ta tak i nakke min og be meg om å være en smule mer rasjonell?

Endret av egilh
Lenke til kommentar

Jupp.. Da er 5dmarkII, EF24-70 2.8L USM og Speedlite 430EXII historie i mitt eie. Han takket "ja". Det er altså en 45 årsgave.

 

 

Jeg fikk en Yamaha RX1 Mnt. 2003mod i 40årsgave av ham.. hvis noen lurer på hvorfor..

 

..

ja, og et 4GB minnekort. Jeg er ond :laugh: .. jeg bytta ut 16GB'en med ett 4GB jeg hadde liggende og skrudde kameraet over til "kun jpeg". Da er det plass til over 500 bilder der..

Endret av pybalto
Lenke til kommentar

Skjønner ikke greia. 'Importøl er dyrere' - ja, det er da mulig det, men hvorfor IMPORTERE SKVIP?! Makan.

 

Edit: Bra jeg husket å levere selvangivelsen idag. Siden jeg blei avskilta og litt diverse forrige uke fikk vidvinkel-innkjøpet mitt en liten ufrivillig pause.

Men, nå vet jeg jo at jeg får penger på bok. Og jeg var sååå dum at jeg begynte å lese reviews av Zeiss sin 21mm :| Ikke hjelper det at Samyang sin 24mm til/shift kommer om ett par uker heller.

Kan ikke noen ta tak i nakke min og be meg om å være en smule mer rasjonell?

pøh. kjedelig. Kjøp begge.

Lenke til kommentar

Nja, med unger er autofokus noe ihvertfall jeg har behov for. Er bare sånn freaks som Trondster som klarer seg uten...

 

Men den 24mm høres ut som noe jeg må se litt på selv, 21mm kunne vært aktuell med FF og ny mattskive, men 24mm + 14mm eller 85mm fra samyang ender vel på samme pris (har ikke sjekket noen av de).

 

Satt forøvrig på toget i dag og tenkte på hva som hadde skjedd om man hadde sveiset fast skiltene på bilen. Om ikke annet enn for å se ansiktsuttrykket når de skal klippe skiltet.

Lenke til kommentar

Satt forøvrig på toget i dag og tenkte på hva som hadde skjedd om man hadde sveiset fast skiltene på bilen. Om ikke annet enn for å se ansiktsuttrykket når de skal klippe skiltet.

 

Gjorde det en gang i mine ungdomsår "ødela skruene så de ikke kunne skrues opp" :)

 

Kan si det sånn at bilen tok skade av biltilsynets sitt hammer og meisel verktøy.

 

Edit: vil bare nevne at det finnes utrolig mange fine epoksylim-fabrikater i dagens marked :p

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...