Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

edit: wtf, er impulshalsbånd strømhalsbånd? Trodde det var ulovelig?

 

 

edit2: gidder ikke kjøpe sånn som gir hunden støt, det blir for drøyt.

Hvor fant du det? I linken min?

 

Jeg vet ikke om det er lovlig her til lands. Ikke som gir sterke støt ihvertfall.

 

Og jeg vet om flere som har bånd som gir hunden støt når den bjeffer. Det selges vel i dyrebutikker?

Jeg har alltid ment at man burde kurses og igjennomføre en prøve og få sertifikat dersom man skal eie dyr.. Enten det er hund, katt eller for ikke å snakke om store dyr som hest eller Ara Papegøyer som kan leve i 80 år..

Helt enig! Senest i forgårs så jeg noe som aldri bør forekomme når man er hundeeier: en hund som var igjen i en bil, med vinduene igjen, og noen og 20 grader ute. Hunden ulte. Fy faen.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

edit: wtf, er impulshalsbånd strømhalsbånd? Trodde det var ulovelig?

 

 

edit2: gidder ikke kjøpe sånn som gir hunden støt, det blir for drøyt.

Hvor fant du det? I linken min?

 

Jeg vet ikke om det er lovlig her til lands. Ikke som gir sterke støt ihvertfall.

 

Og jeg vet om flere som har bånd som gir hunden støt når den bjeffer. Det selges vel i dyrebutikker?

Jeg har alltid ment at man burde kurses og igjennomføre en prøve og få sertifikat dersom man skal eie dyr.. Enten det er hund, katt eller for ikke å snakke om store dyr som hest eller Ara Papegøyer som kan leve i 80 år..

Helt enig! Senest i forgårs så jeg noe som aldri bør forekomme når man er hundeeier: en hund som var igjen i en bil, med vinduene igjen, og noen og 20 grader ute. Hunden ulte. Fy faen.

 

 

Hva gjorde du med denne saken, da ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Helt enig! Senest i forgårs så jeg noe som aldri bør forekomme når man er hundeeier: en hund som var igjen i en bil, med vinduene igjen, og noen og 20 grader ute. Hunden ulte. Fy faen.

 

Kan du ikke lovlig knuse ruta?

 

Ta siderutene, eller de små rutene bakerst (de er dyre som faen å erstatte)

 

Bare husk å få en annen til å lokke hunden på andre siden.

Endret av Ted Bundy
  • Liker 2
Lenke til kommentar

For alt du veit kunne eieren være en tur på butikken i tre minutter, og aircondition ha stått på før eieren gikk inn. Er ikke gitt at bikkja ulte fordi den var varm.

 

Hadde du stått der og fulgt med en stund, eieren ikkr kom, og bikkja begynte å bli slapp, da er saken en helt annen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja det litt tabbe å knuse vinduet til en bil når eieren kanskje er på vei ut av butikken, og bikkja bare gnåler fordi den gjør det når eier er borte noen minutter.

Da sitter du plutselig med ei regning på en knust bilrute i fanget og et jævlig forklaringsproblem.

 

Enda verre, bikkja blir kanskje vettskremt og skjærer seg på glasskår, da må du betale for veterinær også.

 

Husk at med aircondition anlegg skal ikke vinduene være åpne, da blir anlegget lite effektivt.

Endret av Bytex
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bare et "morsomt" fysikkspill. Finnes hundrevis av youtube-videoer av det. Søk ivei.

"morsomt" ? er det dårlig?

 

 

har dere noen anbefaling til billig pc spill? tenkte å skaffe meg goat simulator og ser etter no mer å kjøpe i samme slengen

Mark of the Ninja, Rogue Legacy, Dead Pixel, Monaco, Nidhog. Sistnevnt og DP er best med venner.

 

takk for tips :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...