Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åh, hun kommer tilbake, hunkatten min har vært på flere langturer og borte i 2-3 uker i strekk.

Har hun? Min har vært borte to og tre dager men ikke så lenge.

Jeg vet det er løpetid og hun har vært litt masete den siste mnd, men hun er sterilisert så jeg begynner å bli veldig urolig. Har gått noen runder å sett etter henne men ser ingenting:(

Lenke til kommentar

Katten min har vært borte i 7 dager:( jeg begynner å tro at hun aldri kommer til å komme hjem mere :(((

Ene katta vår var borte 11 dager en gang, kom tilbake helt fin og normal :) Tror hun bare hadde vært ute på skikkelig eventyr! Plutselig får de for seg at de må utforske litt og sånt.

Lenke til kommentar

 

Katten min har vært borte i 7 dager:( jeg begynner å tro at hun aldri kommer til å komme hjem mere :(((

Ene katta vår var borte 11 dager en gang, kom tilbake helt fin og normal :) Tror hun bare hadde vært ute på skikkelig eventyr! Plutselig får de for seg at de må utforske litt og sånt.

 

Off ja jeg vet egentlig dette. Men vi har bare hatt hannkatter som har holdt på sånn før, og de har roet seg nå vi har kastrert dem. Så jeg blir så nervøs. Jeg er så innmari glad i dyra mine! Korse er min øyensten!

 

Men jeg kan liksom ikke fatte at noe kan ha skjedd henne heller. Hun går alltid opp mot fjellet og ikke ned på vegen. Dessuten har jeg gått en runde og sett i veigrøfta og jeg finner ingenting, så jeg tror ikke hun er blitt påkjørt.

Rev tror jeg heller ikke har tatt henne. Det er mye rev her, men nå for tida finner de nok av mat så det er ikke behov for å ta katter, dessuten er Korse for feig til å pusse på seg bråk. Rovfugl tror jeg heller ikke kan ha tatt henne, for hun holder stort sett til i skog og kratt.

Jeg har sett på alle stedene jeg vet hun pleier å sole seg, og jeg finner ingenting:( Hun har heller ikke vist tegn til å være i shabby form i det siste, dessuten er jeg til dyrelege med henne to ganger i året så jeg ser liksom ikke helt for meg at hun har blitt sjuk heller. Hun pleier heller ikke sloss noe særlig med andre katter. Kommer sjelden hjem med sår sånn som hannkatten vår gjør. Åååå jeg blir så bekymret! :(

Lenke til kommentar

Du mener eksen?

ja, faen. kvier meg for å si det ordet :p

 

 

 

 

Jeg ringte typen for å snakke med han igjen om forholdet vårt... Håper ikke jeg var dum nå :/

 

 

 

 

Jeg ringte eksen for å snakke med han igjen om forholdet vårt... Håper ikke jeg var dum nå :/

:dremel:

 

takk.

Lenke til kommentar

Hvorfor heter det "øyestein" egentlig? Det er jo et helt rart ord. Ingen som har steiner i øyet, og hvorfor betyr det at hun er min mest verdsatte?

Jeg trodde øyensten var ett begrep om en slags edelsten eller verdifull smykkesten fra gamle dager.

Og at katten min var så verdifull for meg.

 

 

... Er det rart at jeg er SÅ glad i kattene mine?

Herre jesus. Det kommer til å bli reneste zoologiske hagen hos meg etterehvert. Alle potensielle suiters kommer til å snu i døra når de ser alle dyra mine. Jeg kommer til å sitte 80 år og alene i en sofa dekket av kattehår og tenke over livet mitt.

takk.

 

Det er YOLO-sangen min.

 

Når folk drar opp gammel shit pleier jeg å synge LET IT GOOO LET IT GOO

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Katten min har vært borte i 7 dager:( jeg begynner å tro at hun aldri kommer til å komme hjem mere :(((

Ene katta vår var borte 11 dager en gang, kom tilbake helt fin og normal :) Tror hun bare hadde vært ute på skikkelig eventyr! Plutselig får de for seg at de må utforske litt og sånt.

Off ja jeg vet egentlig dette. Men vi har bare hatt hannkatter som har holdt på sånn før, og de har roet seg nå vi har kastrert dem. Så jeg blir så nervøs. Jeg er så innmari glad i dyra mine! Korse er min øyensten!

 

Men jeg kan liksom ikke fatte at noe kan ha skjedd henne heller. Hun går alltid opp mot fjellet og ikke ned på vegen. Dessuten har jeg gått en runde og sett i veigrøfta og jeg finner ingenting, så jeg tror ikke hun er blitt påkjørt.

Rev tror jeg heller ikke har tatt henne. Det er mye rev her, men nå for tida finner de nok av mat så det er ikke behov for å ta katter, dessuten er Korse for feig til å pusse på seg bråk. Rovfugl tror jeg heller ikke kan ha tatt henne, for hun holder stort sett til i skog og kratt.

Jeg har sett på alle stedene jeg vet hun pleier å sole seg, og jeg finner ingenting:( Hun har heller ikke vist tegn til å være i shabby form i det siste, dessuten er jeg til dyrelege med henne to ganger i året så jeg ser liksom ikke helt for meg at hun har blitt sjuk heller. Hun pleier heller ikke sloss noe særlig med andre katter. Kommer sjelden hjem med sår sånn som hannkatten vår gjør. Åååå jeg blir så bekymret! :(

Uff, jeg føler med deg! Jeg begynte å freake ut en gang da katten min som nå er innekatt hoppet ut vinduet og ikke kom igjen før flere timer senere.

 

Hvis du har noen bilder av henne, kanskje du kan henge dem opp i butikker o.l. på en "Savnet!"-plakat? Du vil bli overrasket over hvor hjelpsomme folk kan være. Jeg regner ikke med at hun er chippet? Det er litt lurt å sette chip på utekatter i disse dager. Håper hun kommer hjem til deg snart! Stor klem fra meg og min pus. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Hvis du har noen bilder av henne, kanskje du kan henge dem opp i butikker o.l. på en "Savnet!"-plakat? Du vil bli overrasket over hvor hjelpsomme folk kan være. Jeg regner ikke med at hun er chippet? Det er litt lurt å sette chip på utekatter i disse dager. Håper hun kommer hjem til deg snart! Stor klem fra meg og min pus. :)

 

Jo hun er chippet. :)

Faen jeg skal radiomerke det lille beistet hvis hun kommer hjem igjen!!

Tenkte å henge opp bilder av henne i helga og sende inn i lokalavisa om hun ikke dukker.

 

Er mange "hjelpsomme" der ute som begynner å mate andres katter så man vet jo aldri..

 

Dette er en katt det er nytteløst å ha halsbånd på. Hun lurer det bare av seg. (Kattehalsbåndene skal være så slakke at de får det over hodet slik at de ikke henger seg fast når de lurer i buskene eller får det av seg hvis foten kommer igjennom det)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...