Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Jeg skuer ut i verden

og ser hvor solen lyser,

hvor stjernene de tindrer;

hvor stener tynges ned,

hvor planter livfullt vokser,

og dyr som føler, lever,

hvor mennesket besjelet

på jord gir ånden bolig;

jeg skuer inn i sjelen

som lever i mitt indre.

 

 

 

:D

 

Kult :D

Hvor mange ganger måtte dere si det på rad siden noen alltid satt seg ned for tidlig? Haha.

 

Guten morgen.

Lenke til kommentar

Kult :D

Hvor mange ganger måtte dere si det på rad siden noen alltid satt seg ned for tidlig? Haha.

 

Guten morgen.

 

Pft, klassen vår var så veloppdragen att ^^

 

Googla litt rundt og så at orginalverset hadde en del til som handla om Gud og sånn, helt nytt for meg. Den delen var kutta ut på begge skolene jeg har gått på :p Haha.

Lenke til kommentar

Ah. Dette blir en fin dag. Sola skinner og jeg er så glad, selv om jeg ikke skal treffe noen spesielle i dag.

Stikker ut til kysten i helga, feire bursdagen til mormor. Blir awe to the some. Har kjøpt a ei helflaske ouzo, så nå bør hu være fornøyd. :wee:

It's gonna be Legen - wait for it...

Det er ikke lov å si/skrive.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har gått over til iste nå. Er helt latterlig varmt her mens jeg steder opp brød, muffins etc.

Jeg lurer fortsatt på... Hvor i pokker er det du jobber!?!? :p

 

 

Jeg elsker å få ut frustrasjon. Spesielt mot uskyldige cybermennesker.Det er ikke noe galt i å være svett, jeg tenkte mer på de som er metaforisk svette og som stirrer på meg når jeg løfter, for eksempel. Når man ikke tørr å ta knebøy fordi man vet en eller annen oppbola tyrker stirrer på bakenden din - da har det gått for langt.

Neida, alle nerder passer inn på treningssenter! ALLE SKAL FÅ!

Haha! Vel, en glede å være til tjeneste xD

Metaforisk svette idioter er det nok av her i verden! Men, nå har jeg ikke heeelt det samme problemet med bola tyrkere som stirrer på baken min :p Det kan vel kanskje ha noe med at jeg er gutt? xD Men, det skal også sies at sist jeg var ute på by'n, så var det en gutt som tok godt tak i baken min... hvorfor kunne det ikke vært den pene jenta ved siden av i stedet? xD

Endret av Kamikaze-Kanin
Lenke til kommentar

Ah. Dette blir en fin dag. Sola skinner og jeg er så glad, selv om jeg ikke skal treffe noen spesielle i dag.

Stikker ut til kysten i helga, feire bursdagen til mormor. Blir awe to the some. Har kjøpt a ei helflaske ouzo, så nå bør hu være fornøyd. :wee:

It's gonna be Legen - wait for it...

Det er ikke lov å si/skrive.

Dary!

 

ycjl4.jpg

Lenke til kommentar
Ah. Dette blir en fin dag. Sola skinner og jeg er så glad, selv om jeg ikke skal treffe noen spesielle i dag. Stikker ut til kysten i helga, feire bursdagen til mormor. Blir awe to the some. Har kjøpt a ei helflaske ouzo, så nå bør hu være fornøyd. :wee:
It's gonna be Legen - wait for it...
Det er ikke lov å si/skrive.
Det er bare flaut og trist...
Lenke til kommentar
Ah. Dette blir en fin dag. Sola skinner og jeg er så glad, selv om jeg ikke skal treffe noen spesielle i dag. Stikker ut til kysten i helga, feire bursdagen til mormor. Blir awe to the some. Har kjøpt a ei helflaske ouzo, så nå bør hu være fornøyd. :wee:
It's gonna be Legen - wait for it...
Det er ikke lov å si/skrive.
Det er bare flaut og trist...

Vil ikke si to-the er så mye bedre ;)

Slik skjer når en ikke har noe bedre å gjøre en Fredags morgen! Satt å leste om rettsaken men det var pause....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...