Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kondolerer.

 

Neida, joda, neida, joda, neida.

 

Morsomt, kanskje jeg vet hvem de er. Jeg begynner å kjenne en del i disse traktene nå. :p

 

Alle jeg kjenner derfra er flotte personer ^^ Og ei jeg kjenner vet hvem du er i hvertfall, hun hadde sett du kjente meg på facebook :)

 

Ble btw jinxa i går da jeg sa jeg ikke hadde hatt migrene på to måneder. Fikk selvfølgelig nytt anfall i dag. Yeeey. Heldigvis varte det ikke altfor lenge.

Lenke til kommentar

Kondolerer.

 

Neida, joda, neida, joda, neida.

 

Morsomt, kanskje jeg vet hvem de er. Jeg begynner å kjenne en del i disse traktene nå. :p

Alle jeg kjenner derfra er flotte personer ^^ Og ei jeg kjenner vet hvem du er i hvertfall, hun hadde sett du kjente meg på facebook :)

 

Ble btw jinxa i går da jeg sa jeg ikke hadde hatt migrene på to måneder. Fikk selvfølgelig nytt anfall i dag. Yeeey. Heldigvis varte det ikke altfor lenge.

facepalm :p
Lenke til kommentar

Kondolerer.

 

Neida, joda, neida, joda, neida.

 

Morsomt, kanskje jeg vet hvem de er. Jeg begynner å kjenne en del i disse traktene nå. :p

 

Alle jeg kjenner derfra er flotte personer ^^ Og ei jeg kjenner vet hvem du er i hvertfall, hun hadde sett du kjente meg på facebook :)

Jada, de aller fleste fra distriktet er flotte personer, men det er mange idioter her også. :p

 

Morsomt. Kjæresten til en jeg jobber med visste også hvem jeg var, jeg hadde ikke snøring på hvem hun var vel og merke. :p

 

"Aillj kjenne apa", som de sier.

 

Og jeg som trodde dette var ABB-fri sone.

Lykke til med det. Da må du vel gå til Dagbladet.nos spesial-side. :p

Lenke til kommentar

Jeg holder meg til avisa-st i disse dager. De skriver kun om den rettsaken jeg nevnte, samt diverse annet. Jeg hadde to saker publisert i gårsdagens avis, og en sak på nett. :wee:

I tillegg var jeg og filma til en sak i dag, som også ligger på nett, og er stadig vekk fyren de går til når de trenger hjelp til redigering og opplasting til nettet. Helt kurant. I dag fikk jeg også et kamera i hendene og ble bedt om å gå ut og ta noen bilder av himmelen. :p

Lenke til kommentar

Fy faen. Trening er djevelens verk. Skulle gå opp en trapp nå og jeg hører billedlig talt beina mine rope "Nei! Vær så snill! NÅDE!".

Armene og skuldra er ikke stort bedre.

Det er noe dritt å kjøre bil med stive armer/bryst. Den girspaken blir plutselig veldig hard og tung.

 

Np. La være å gire.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...