Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg forhastet meg forresten litt. Dere har jo egentlig pupper dere og. Men har fått for meg at dere ikke synes de er like spennende.

 

Kommer litt an på om man er smellfeit med man-boobs, eller om man er veltrent og fornøyd med det man har ;)

 

Du har helt rett, jeg tar meg selv i å flexe boobs av og til :p

Rett etter man har trent, foran speilet. Klassisk den ;) Eller... ikke hvis man har man-boobs da xD

 

Hva er greia med å bry seg så innmari om når folk er russ eller ikke? Det synes jeg er å skape irritasjonsmomenter i hverdagen altså.

Dette er jo et forum, og der må man jo diskutere, og hvis man ikke har noe å diskutere... lager man det ut av de minste tingene ;)

Lenke til kommentar

Er migrene noe som kommer og går eller kan det være ukurbart? ( Eller bare vare utrolig lenge )

Er vel ganske individuelt. For min del, så skjer det kanskje 1 gang i måneden. Begynner med synsforstyrrelser/smerte i øynene, utvikler seg dermed til intens hodesmerte, som gjerne varer i over 24 timer. Det blir gradvis bedre med tiden.

Lenke til kommentar

For min del kommer og går det. Varer to dager hos meg, i alle fall. Kan gå måneder mellom hvert anfall, eller noen dager hvis jeg er uheldig :p Men man er jo "utenfor" både dagene før og etter anfallet.

Hedvig; anervan tåler jeg dessverre ikke. Tar catapresan forebyggende, det er det eneste som begrenser mengden anfall. Hater verden. </3

Lenke til kommentar

Er migrene noe som kommer og går eller kan det være ukurbart? ( Eller bare vare utrolig lenge )

 

Årsakene til det (at blodkarene utvider seg) går vel ikke an å kurere, men det blir gjerne mindre vanlig etter hvert som man blir eldre. Man kan forhindre et anfall hvis man tar migrenemedisin tidlig i anfallet.

 

Meditasjon hjelper så ABSOLUTT ikke, da det er klare fysiske årsaker til hvorfor man får migrene, altså at blodkarene trekker seg sammen, for å utvide seg igjen.

Lenke til kommentar

Hedvig; anervan tåler jeg dessverre ikke. Tar catapresan forebyggende, det er det eneste som begrenser mengden anfall. Hater verden. </3

 

Uff, så kjipt! Har prøvd noen andre medisiner, men anervan er det som funker best for meg. Kan faktisk forhindre selve smerten hvis jeg tar det med en gang jeg får merker aura, men det er jo ikke så ofte, siden jeg som regel våkner med det. Det som er kjipt er at det slår meg ut helt da, går rundt i døse resten av dagen.

 

Har ikke hatt migrene på to måneder nå :D

Lenke til kommentar

Heldiggris! Det verste er at jeg får helt spiseanfall samtidig, MÅ spise hele tiden selvom jeg er kvalm. PMS i migreneversjon :D

 

Du over der igjen: jeg viser masse kjærlighet. Bare ikke akkurat nå :ph34r:

 

Men, hvis det er blodkarene som er årsaken, ville det ikke hjelpe å trene så du får forgrenet flere kapilærer?

 

Altså, årsaken til at får flere kapillærer av å trene er fordi det øker mengden oksygen musklene har tilgang på ettersom det er nødvendig i energiomsetningen. Har ingenting med migrene å gjøre, heh.

Lenke til kommentar

Heldiggris! Det verste er at jeg får helt spiseanfall samtidig, MÅ spise hele tiden selvom jeg er kvalm. PMS i migreneversjon :D

 

Jeg får veldig synsproblemer da, kan ikke fokusere på noe som helst, og synet mitt er bare oversvømt av store hvite prikker. En gang våkna jeg opp og så bare hvitt, var nesten som å være blind. Utrolig creepy!

Lenke til kommentar

Erhm.. Nå kan man også være rødruss på yrkesfaglig om man ønsker det.

Det er nettopp det som er problemet.

 

Det er det jeg sier. Alle utenom 2 i klassen skal være sortruss, og det er helt idiotisk at man kan være rødruss i yrkesfaglig.

 

De som er rødruss på yrkesfag bør bli skutt foran familien sin!

 

Uansett, skal bli digg med helg...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...