Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

HEI! Nå skal vi bruke innestemmen her du! Lærte moren din deg aldri noe folkeskikk eller? xD

 

Nei, jeg og mamma eier nok ikke folkeskikk :( Vi sitter sammen og roper til hverandre og det som verre er. Raper og klør oss på baken.

Høres ut som noe jeg så i dyreparken i Kristiansand en gang xD Eller, når jeg tenker over det... høres også ut som mange gutter jeg vet om :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg var hjemme hos barndomskompisen min i fjor sommer, der ropte ALLE med utestemme, og det er en ganske stor familie. Eller, gubben i huset sa nesten ingenting. Men damene ropte og skreik med utestemme hele tida, og kompisen min også. Det er vel bare sånn de er blitt vant til. Jeg hadde mest lyst å finne et hørselvern.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Eller... jeg må innrømme at jeg ikke er 100% dataingeniør før om 1 måned ;) Så, nå brukes tiden på å gjennomføre bacheloroppgaven, og da styrer vi arbeidsdagen selv. Men, de som ikke går dataingeniør på skolen, de har mye annet som ikke tillater dem å styre dagene selv ;)

Still don't get it. :p

Hva slags arbeid har du som gjør at du kan bestemme din egen arbeidsdag?

Jeg har to former som arbeid, den ene er at jeg studerer siste året som dataingeniør, og er ferdig om 1 måned. Den andre formen for arbeid er at jeg håndterer store mengder sensitiv informasjon verdt flere milliarder kroner hver dag (eller natt) jeg er på den jobben ;)

 

Siden jeg studerer på dagtid, kan jeg velge å sove litt lengre eller mindre, alt ettersom hva jeg føler for ;)

 

Vel, hvis du ikke hadde sagt noe, så hadde ikke jeg merka det :p Skal da ikke presse deg ut av fellesskapet bare fordi du er yngre og ikke like erfaren som oss oldisene xD

 

Jeg er dødserfaren. Helt sant! Bare spør han kjekkasen på avataren min. Gamlinger, ass. Dere skjønner ingenting.

Dødserfaren? Nekter jeg å tro! Skal ikke du sove snart da... Smårips? :p

Lenke til kommentar

Vi gjør det sammen :)

 

 

 

Jeg skuer ut i verden

og ser hvor solen lyser,

hvor stjernene de tindrer;

hvor stener tynges ned,

hvor planter livfullt vokser,

og dyr som føler, lever,

hvor mennesket besjelet

på jord gir ånden bolig;

jeg skuer inn i sjelen

som lever i mitt indre.

 

 

 

:D

Lenke til kommentar

Lillebroren min er genial. I går da jeg hadde lest historie for han, sagt god natt og skulle gå ut av rommet, lukket jeg døren uten å gå ut av rommet, slik at han trodde jeg hadde gått. Jeg snek meg innpå han og skremte vettet av han. Det var gøy, helt til han bestemte seg for å gjøre det samme mot meg i dag. Har aldri hoppet så høyt fra en stol før. Solo overalt. Justice served.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dødserfaren? Nekter jeg å tro! Skal ikke du sove snart da... Smårips? :p

 

Jo nærmere null - dess trangere hull. Og det er vel sånt dere gutter tenker på, mirite? :ph34r:

Du kan ikke nekte å tro, for jeg ER SÅ ERFAREN AT DU ANER IKKE.

Uff, uff, uff... du har ikke heeelt skjønt det nei :p Der avslørte du vel egentlig hvor erfaren du IKKE er xD Tar du sjansen og prøver på nytt comeback eller? :p

Men, du hadde hatt rett om alle gutter var perverse griser som ikke tenker med noe annet enn det lille hodet ;) Men, sånn er nok i alle fall ikke jeg du :p

Lenke til kommentar

Uff, uff, uff... du har ikke heeelt skjønt det nei :p Der avslørte du vel egentlig hvor erfaren du IKKE er xD Tar du sjansen og prøver på nytt comeback eller? :p

Men, du hadde hatt rett om alle gutter var perverse griser som ikke tenker med noe annet enn det lille hodet ;) Men, sånn er nok i alle fall ikke jeg du :p

 

Haha, nå virker faktisk diskusjon som et sjekkested! Neida, jeg er ikke av den oppfatningen, det bare passet så godt inn akkurat der ;) Men det er mange perverse griser - det kan jeg garantere! I alle aldersgrupper selvsagt, noen vokser aldri fra problemet. Heldigvis klarer jeg å unngå de fleste, unntatt de svette jævlene på treningssenteret. Nå fikk jeg ut litt frustrasjon også :D

Lenke til kommentar

Vel, hvis du ikke hadde sagt noe, så hadde ikke jeg merka det :p Skal da ikke presse deg ut av fellesskapet bare fordi du er yngre og ikke like erfaren som oss oldisene xD

 

Jeg er dødserfaren. Helt sant! Bare spør han kjekkasen på avataren min. Gamlinger, ass. Dere skjønner ingenting.

 

Det samme sier alle nekrofile :(

Lenke til kommentar

Uff, uff, uff... du har ikke heeelt skjønt det nei :p Der avslørte du vel egentlig hvor erfaren du IKKE er xD Tar du sjansen og prøver på nytt comeback eller? :p

Men, du hadde hatt rett om alle gutter var perverse griser som ikke tenker med noe annet enn det lille hodet ;) Men, sånn er nok i alle fall ikke jeg du :p

 

Haha, nå virker faktisk diskusjon som et sjekkested! Neida, jeg er ikke av den oppfatningen, det bare passet så godt inn akkurat der ;) Men det er mange perverse griser - det kan jeg garantere! I alle aldersgrupper selvsagt, noen vokser aldri fra problemet. Heldigvis klarer jeg å unngå de fleste, unntatt de svette jævlene på treningssenteret. Nå fikk jeg ut litt frustrasjon også :D

Hva!?! Hva var det du tolket utifra det jeg sa nå? xD

Selvfølgelig er det jo griser i alle aldere da, de unge grisene blir eldre! :p Gratulerer, føltes det godt å få ut litt frustrasjon med meg som halvveis offer? :p Jeg er jo en av de svette, bare håper ikke folk ser på meg som en jævel da xD

 

Men, er det bare meg som føler at sosialt sett så er det er noe som virkelig ikke burde klaffe når man plasserer en datanerd på et treningsstudio? xD

Lenke til kommentar

Hva!?! Hva var det du tolket utifra det jeg sa nå? xD

Selvfølgelig er det jo griser i alle aldere da, de unge grisene blir eldre! :p Gratulerer, føltes det godt å få ut litt frustrasjon med meg som halvveis offer? :p Jeg er jo en av de svette, bare håper ikke folk ser på meg som en jævel da xD

 

Men, er det bare meg som føler at sosialt sett så er det er noe som virkelig ikke burde klaffe når man plasserer en datanerd på et treningsstudio? xD

Jeg elsker å få ut frustrasjon. Spesielt mot uskyldige cybermennesker.

 

Det er ikke noe galt i å være svett, jeg tenkte mer på de som er metaforisk svette og som stirrer på meg når jeg løfter, for eksempel. Når man ikke tørr å ta knebøy fordi man vet en eller annen oppbola tyrker stirrer på bakenden din - da har det gått for langt.

 

Neida, alle nerder passer inn på treningssenter! :D ALLE SKAL FÅ!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...