Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Serr? :O ikkje bra. Noen du kjente godt? :'(

Nei, ikke særlig godt, men har alltid visst hvem han er. Festa en del med ham, bråkmaker deluxe. Han banka opp en bedre kompis av meg på en fest da vi gikk på ungdomsskolen. Helt uprovosert. Knekt nese og ribbein, spente fyren i øyet og i magen etc.

 

Han drepte fyren fordi fyren hadde klaget på at han hadde fest og ikke respekterte at folk ville sove. Fyren hadde ringt snuten som kom og ba ham (tiltalte) om å roe seg, og det fikk tiltalte til å bli irritert, besøke naboen sin og kakke til ham med et balltre "noen" ganger. Han hadde ikke tenkt å drepe ham, bare skade ham litt.

 

Tiltalte har slitt med ADHD og Tourettes i flere år og ikke fått hjelp fra staten, inn og ut av forskjellige institusjoner og barnevern, fosterfamilier etc.

Kvelden det skjedde hadde han hatt i seg en femdunk HB, anabole steroider og diverse greier.

Lenke til kommentar

Sparringspartner er en man trener kampsport sammen med.

 

Du mener det er blitt mer interessant å bo her pga abb? :s

 

Definitivt. Der satt jeg, nok en kjip dag på jobb, hvor det mest spennende som noensinne hadde skjedd var en liten brann som oppstod da noen stekte boller i kantina, og plutselig rister hele kontoret som et helvete, vinduer knuser på gata, røyk stiger opp og folk blir paniske - en terroraksjon i Oslo sentrum! Er ikke det mer interessant enn en bollebakst som tar fyr så vet ikke jeg.

Lenke til kommentar

Dramatisk :O men allikevel, er en fyr en bråkmaker, trenger man ikke drepe han. Forresten, hva er tourettes?

Vel, som sagt, det var ikke meningen at han skulle dø av skadene. Snuten var på døra og hørte at han lå og surklet og pustet tungt der inne, men de antok at han sov og snorket.

 

Tourettes.

 

Åja, han ha. Har flere venner som også kjenner han, Smurf.

Hah, sga sei! Skauningene, eller kjenner du orkdalinger? :p

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Sparringspartner er en man trener kampsport sammen med.

 

Du mener det er blitt mer interessant å bo her pga abb? :s

 

Definitivt. Der satt jeg, nok en kjip dag på jobb, hvor det mest spennende som noensinne hadde skjedd var en liten brann som oppstod da noen stekte boller i kantina, og plutselig rister hele kontoret som et helvete, vinduer knuser på gata, røyk stiger opp og folk blir paniske - en terroraksjon i Oslo sentrum! Er ikke det mer interessant enn en bollebakst som tar fyr så vet ikke jeg.

Sånn ment ja :p jeg var på hytta og så ringte moren min om at det hadde sprengt en bombe i Oslo. Trodde det var for godt til å være sant. Fredelige lille Oslo. :p

Lenke til kommentar

Det er vanskelig å se det objektivt hvis man er blitt direkte følsesmessig påvirket, men det er denne typen hendelser som går ned i historiebøkene og jeg er glad for at jeg var til stede i øyeblikket. Historien er virkelig nådeløs, for om hundre år vil folk fortsatt lese om Breivik mens ofrene hans vil være statistikk.

Lenke til kommentar

Hah, sga sei! Skauningene, eller kjenner du orkdalinger? :p

 

Begge deler.

 

Det var i grunn på tide at Oslo fikk en skikkelig terroraksjon. Alle storbyer av rang har jo hatt minst en.

 

Dette er noe av det dummeste jeg noen gang har sett skrevet.

 

Jeg skjønner hva du nevner lenger ned, at du setter pris på du kunne være til stede i øyeblikket, det har jeg ikke noe problem men. Men du må da skjønne denne setningen er helt på trynet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...