Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Næsj, flesteparten har det jo ikke."Blant den voksne befolkningen forekommer migrene hos ca 18% kvinner og 6% menn."

 

Det som er litt dumt er at veldig mange som har vanlig hodepine ofte kaller det migrene, selv om det ikke er det. Selv om vanlig hodepine ofte er helt jævlig det og da, for all del.

Hvor ligger egentlig grensen mellom migrene og hodepine?

Når du ikke lengre bare har vondt i hodet, men også f.eks får mongo syn ;) I alle fall min definisjon!

Lenke til kommentar

Hvor ligger egentlig grensen mellom migrene og hodepine?

 

Hodepine kan jo komme av så mangt. Hodepine er jo blant annet et av symptomene på migrene. Migrene er en spesifikk form for lidelse, som innebærer hodepine. Det er ikke sånn at bare fordi hodepinen er veldig sterk så er det migrene, det må jo faktisk ha de fysiske årsakene som migrene innebærer.

 

Holder dette: eurytmi?

 

:D

 

Jeg visste det var en grunn til at jeg digger deg :D

 

Jeg HATER for øvrig eurytmi, makan til drittfag ^^

Lenke til kommentar

Jeg trener mye, og migrenen min har blitt verre jo tyngre jeg trener. Det har ingenting med blodsirkulasjon å gjøre. Cellene tar ikke opp mer oksygen enn de har behov for.

http://www.spesialis...renePasInfo.pdf

 

Kaniner er dumme, men søte.

Jeg gir meg! Bøyer meg i støvet for deg :p

 

Søt har jeg fått høre mange ganger at jeg er, men jeg er ikke dum! Tok mensa-test i går og fikk 130 i IQ, så da kan jeg umulig gå under definisjonen "dum" :p

Men, ellers... Takk ^^

Lenke til kommentar

Jeg trener mye, og migrenen min har blitt verre jo tyngre jeg trener. Det har ingenting med blodsirkulasjon å gjøre. Cellene tar ikke opp mer oksygen enn de har behov for.

http://www.spesialis...renePasInfo.pdf

 

Kaniner er dumme, men søte.

Jeg gir meg! Bøyer meg i støvet for deg :p

 

Søt har jeg fått høre mange ganger at jeg er, men jeg er ikke dum! Tok mensa-test i går og fikk 130 i IQ, så da kan jeg umulig gå under definisjonen "dum" :p

Men, ellers... Takk ^^

 

I og med at du bøyer deg i støvet for meg, skal jeg ta det for god fisk at du har høy IQ. Forutsatt at du ikke tok en av disse kortfattede internettoppgavene!

Engang hadde jeg et marsvin. Det er en nesten-kanin.

Lenke til kommentar

Jeg trener mye, og migrenen min har blitt verre jo tyngre jeg trener. Det har ingenting med blodsirkulasjon å gjøre. Cellene tar ikke opp mer oksygen enn de har behov for.

http://www.spesialis...renePasInfo.pdf

 

Kaniner er dumme, men søte.

Jeg gir meg! Bøyer meg i støvet for deg :p

 

Søt har jeg fått høre mange ganger at jeg er, men jeg er ikke dum! Tok mensa-test i går og fikk 130 i IQ, så da kan jeg umulig gå under definisjonen "dum" :p

Men, ellers... Takk ^^

 

I og med at du bøyer deg i støvet for meg, skal jeg ta det for god fisk at du har høy IQ. Forutsatt at du ikke tok en av disse kortfattede internettoppgavene!

Engang hadde jeg et marsvin. Det er en nesten-kanin.

 

Har aldri hatt kanin før, ikke noe større en et dverghamster faktisk! xD Men jeg har fått kallenavnet "Kanin" utifra bildebøkene "Kamikaze Kaniner"... Sett i de før? :p

Lenke til kommentar

Har aldri hatt kanin før, ikke noe større en et dverghamster faktisk! xD Men jeg har fått kallenavnet "Kanin" utifra bildebøkene "Kamikaze Kaniner"... Sett i de før? :p

 

Dverghamstere er stusselige dyr :p Aldri hørt om de bildebøkene, nei. Og jeg som trodde jeg var litterært oppdatert :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...