Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fy faen. Trening er djevelens verk. Skulle gå opp en trapp nå og jeg hører billedlig talt beina mine rope "Nei! Vær så snill! NÅDE!".

Armene og skuldra er ikke stort bedre.

 

Liker trapper, jeg går sjelden opp en trapp, mye morsommere å hoppe :) Hvis jeg skulle gå er jeg i så fall deppa, ekstremt stiv og støl eller har knekt et bein...

Lenke til kommentar

Kanskje du får denne gløden som alle sier gravide har?

Enten det eller graviditetskvalme.

Liker trapper, jeg går sjelden opp en trapp, mye morsommere å hoppe :) Hvis jeg skulle gå er jeg i så fall deppa, ekstremt stiv og støl eller har knekt et bein...

Hadde jeg prøvd å hoppe i dag hadde jeg feila hardt og bare tryna.
Lenke til kommentar

 

Slapp av. Du kan fortsatt drikke deg snydens.

 

Det tror jeg lite på, jeg er imot snus. Likevel tror jeg ikke det er snusen som skulle forbys først. Røyk derimot, kunne jeg likt å se var forbudt... drit med lukt/røyk og når de som røyker står rett ved inn/utganger, setter seg foran deg i forelesningssalen og stinker røyk... :sick:

Lenke til kommentar

Hadde jeg prøvd å hoppe i dag hadde jeg feila hardt og bare tryna.

 

Hmm.. en av minst to muligheter:

1.Du er så feit at når du lander knekker beina under deg.

2.Utmattet etter å ha hoppet opp..

:hmm:

 

Hva er grunnen til at snus er forbudt i såpass mange land, mens røyk er tillatt?

 

Dette var nytt, noen land i Europa der snus er forbudt?

Lenke til kommentar

Jeg stiller meg helt uforstående til folk som er imot snus. Snusen ligger jo under leppa, og da er den derfor ikke synlig for andre. Dette skulle da ikke ha vært et problem i det hele tatt.

 

Røyk derimot.

Lenke til kommentar

Jeg stiller meg helt uforstående til folk som er imot snus. Snusen ligger jo under leppa, og da er den derfor ikke synlig for andre. Dette skulle da ikke ha vært et problem i det hele tatt.

 

Røyk derimot.

 

Joda, så lenge den holder seg under leppa så bryr jeg meg ikke så veldig mye om andre snuser...

Lenke til kommentar

Uh, skal man bort med magen, er det kostholdet som må endre seg. Trening gjør ikke det "automatisk slank".

La oss se på tre scenarier:

1: Man spiser godteri og usunn mat uten å trene eller ha et høyt aktivitetsnivå.

2: Man spiser godteri og usunn mat, men trener og har et ellers høyt aktivitetsnivå.

3: Man spiser kun sunn mat og trener/har et høyt aktivitetsnivå

 

Situasjon 2 vil alltid være bedre enn situasjon 1 uansett.

Selvsagt vil situasjon 3 være det aller beste, men 2-ern er alltid bedre enn 1-ern.

 

Jeg venter på slankepiller som virker jeg. Så kan jeg fortsette med mitt fantastisk gode kosthold.

Kjøp koffeinpiller. Det øker forbrenninga. Lurer på om jeg skal raske med noen når jeg er i utlandet neste gang.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...