Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Herrejesus, jeg hater bloatware.

Prøver å avinstallere noe HP-møkk på lappisen. Men, neida, "Følgende unødvendig dilldall du aldri bruker og sannsynligvis aldri kommer til å bruke er avhengig av programmet du vil avinstallere. Du mp avinstallere disse først."

GI MEG HELLER EN MULIGHET TIL Å AVINSTALLERE ALLE DISSE SAMTIDIG I STEDET FOR EN OG EN!

Seriøst. Jeg trenger faktisk verken ansiktsgjenkjenning eller HPs properitære disk- og filkryptering. Vil jeg kryptere noe så bruker jeg heller et skikkelig program. Og den dritten av en "Protection manager" prøver gjerne å restarte maskina mens jeg holder på med et fullskjermspill fordi det har kommet en liten og ubetydelig oppdatering.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Herrejesus, jeg hater bloatware.

Prøver å avinstallere noe HP-møkk på lappisen. Men, neida, "Følgende unødvendig dilldall du aldri bruker og sannsynligvis aldri kommer til å bruke er avhengig av programmet du vil avinstallere. Du mp avinstallere disse først."

GI MEG HELLER EN MULIGHET TIL Å AVINSTALLERE ALLE DISSE SAMTIDIG I STEDET FOR EN OG EN!

Seriøst. Jeg trenger faktisk verken ansiktsgjenkjenning eller HPs properitære disk- og filkryptering. Vil jeg kryptere noe så bruker jeg heller et skikkelig program. Og den dritten av en "Protection manager" prøver gjerne å restarte maskina mens jeg holder på med et fullskjermspill fordi det har kommet en liten og ubetydelig oppdatering.

 

Synes å huske at PC Decrapifier funka bra til akkurat dette formålet. Ikke helautomatisk, men den forenkler i alle fall prosessen.

Lenke til kommentar

Synes å huske at PC Decrapifier funka bra til akkurat dette formålet. Ikke helautomatisk, men den forenkler i alle fall prosessen.

This.

 

Hosted på majorgeeks også.

 

Nå vedlikeholder jeg pcen hver dag, såe..

 

 

edit:

 

nå skriker jeg for full lunge, og hører på metal.

 

 

FY FAEN, jeg er kul.

 

*Rage activated

Endret av Sulfuric
Lenke til kommentar

Tror dere jeg klarer å holde meg energisk fram til klokken 09 i dag hvis jeg står opp 7.15 og legger meg kl 04-04.30?

 

Jeg sovnet 3.15 i overigår og ble ikke trøtt hele dagen, så jeg trenger ikke mye søvn til vanlig. Det har jeg merket mange andre ganger også.

 

Jeg sovna kl 20 i går og sto opp kl 5. Kjør på!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...