Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor ikke skjorte? Puser mye bedre, og er bedre å gå i ( synes jeg.)

 

Jeg brukte mye skjorte i steden for t-skjorte før i tiden. Men i det siste har jeg fått mage så det holder så skjorter blir veldig fort å ikke passe meg. Selv om de er skreddersydd.

 

Nå skal det være sagt, jeg har skjorter i skapet og. Og det hender jeg bruker det. Men T-skjorte er best!

Lenke til kommentar

Du kan alltids trene litt for å holde formen? :)

 

Hva skal jeg lage til middag i dag? Noe med egg hvertfall. Pannekaker kanskje?

Egg, ris, erter, bacon ( små terninger, eventuellt lage terninger av vanlig bacon), mais, og reker.

Deretter blander du alt sammen og får en hjemmelaget ris deluxe, så kan du bruke kikkoman soya saus på :)

Endret av LithitiumS
Lenke til kommentar

Trening er ikke så godt til middag..?

Den var til sexylubb1.

 

 

Hva skal jeg lage til middag i dag? Noe med egg hvertfall. Pannekaker kanskje?

Kyllingomelett. Det er den mest sadistiske middagen jeg vet om. Du tar "ungene" fra en stakkars høne og etterpå steker du den og blander den inn i dem.

Du liker det kun pga det regner jeg nesten med..

Lenke til kommentar

Jeg gikk til legen for å få en sykemelding, fordi jeg har forstuet tommelen. Han ville at jeg skulle ta røntgen. Viste seg at benet i tommelen var brukket tvers av i to biter.

 

Nå må jeg møte på sykehuset klokken 6 i morgen tidlig for en operasjon. Noe jeg kanskje kunne unngått om jeg ikke hadde gått med vond tommel i 5 dager før jeg gikk til legen.

 

Lær av mine feil, folkens. Gå til legen!

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Har en venninne med permanent nerveskade i hånden etter å ha fått ølglasset sitt knust mens hun holdt på det for fire år siden. Seks operasjoner senere, og hun kommer mest sannsynlig aldri til å få full førlighet i hånden igjen. Hvis legen din tar litt for lett på skader i hendene, få en second opinion!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...