Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Det minte meg om en video der en pappa setter ungen foran PC'n for å spille det der super-konse-labyrint-spillet med muspekeren, også popper The Exorcist trynet frem med et vræl i den trangeste delen.

 

Og ungen vræler tilbake og sitter og slår på skjermen for å få det vekk. Mens pappa står og ler seg ihjel i bakgrunnen.

Speaking of ... Har du sett den hvor et par kids ser "The Texas Chainsaw Massacre" eller noe, og når de legger seg for å sove, så kommer foreldrene opp med Jason-maske og motorsag? Den er fantastisk. :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og - det er lite som treffer meg mer i hjertet enn å lese/se bilder om 22.juli. Jeg har sett mye rart (lol, selvironi til signaturen min) men ikke mye som går inn på meg. 22.juli, derimot... Huff.

 

Hear you loud and clear. Jeg kan vitse om mye rart. Alt fra overgrep til Holocaust, men Utøya rører jeg nok aldri. Det er kun forbundet med bunnløs sorg for min del. Jeg har sett noen jævlig usmakelige vitser om det som egentlig bare gjør meg mer irritert enn underholdt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Selvfølgelig er det fordi det er nært oss, og det er faktisk en sabla god grunn.

Uansett hvor mange ganger det er gjentatt, og hvor klisje folk synes det er, så er vi faktisk et veldig lite land, og det er utrolig mange pårørende i denne saken.

 

Og det er ikke et år siden engang...Tid og sted har faktisk en del å si.

Lenke til kommentar

Vel jeg synes like synd på de som døde på utøya og bekjente som mennesker som dør pga naturkatastrofer og terrorhandlinger rundt omkring i verden. Jeg ser hvorfor dere tar dere ekstra nær av utøya hendelsen.

Det som satte mest igjen hos meg er at det skjedde i vårt land, er vel første terrorhandlingen i Norge?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...