Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og da var kveldens andre IKEA-møbel satt opp.

Eneste uhell sålangt er at jeg mista drillen på foten til Lena. Men den trakk ikke blod så den er trygg fremdeles. Du må for all del aldri finne på å bruke et verktøy som har fått smaken på blod. De blir mannevonde.

Lenke til kommentar

Åssen klarer dere glemme å spise? Er sulten hele tida jeg.

Det er alt for lett.

Sitter og surfer på nettet, ligger og leser, spiller noe, glor på TV-serier ... Vips, så er det kvelden / natten og man begynner å tenke på søvn / legger man seg og kommer ikke på at man egentlig ikke har spist frokost enda.

Lenke til kommentar

Jeg har alltid vært veldig glad i Byssan lull?

 

Hahaha, glad i deg også :love:

 

Det verste var at jeg bare hørte lyden, siden jeg hadde vinduet nede, og trodde dataen min var blitt hjemsøkt av onde ånder :cry: Hvis jeg hadde sett bildet hadde jeg jo skjønt det, men neida, tok laaaaang tid! *skjelve*

Lenke til kommentar

Det minte meg om en video der en pappa setter ungen foran PC'n for å spille det der super-konse-labyrint-spillet med muspekeren, også popper The Exorcist trynet frem med et vræl i den trangeste delen.

 

Og ungen vræler tilbake og sitter og slår på skjermen for å få det vekk. Mens pappa står og ler seg ihjel i bakgrunnen.

Lenke til kommentar

Hvorfor må du bruke den avataren, Capone? Minner meg bare om han 4chan-douchebagen som brukte den før. Eieiei.

 

Gi meg tips til ny. ;)

 

Hva var det han viste dere?

 

Jeg kan sende deg på skype hvis du vil.

 

Det minte meg om en video der en pappa setter ungen foran PC'n for å spille det der super-konse-labyrint-spillet med muspekeren, også popper The Exorcist trynet frem med et vræl i den trangeste delen.

 

Og ungen vræler tilbake og sitter og slår på skjermen for å få det vekk. Mens pappa står og ler seg ihjel i bakgrunnen.

 

 

Scary Maze. Klassisk :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...