Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

And we smell so very clean

But we're the oil in this machine

And this machine, this machine is going wrong

edit: Jeg skal bare hente/møte noen. :wee:

Endret av bazukh
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søren, det ville JEG skrive!

Kjøpte kartongvin uten å se på annet enn prisen i dag. Tok glass nå. "Ååå neeeeei faen heller, har jeg kjøpt alkoholfri nå?" Men det er 9% da fant jeg ut. Er vel bare herdet mot alkoholsmak :fun:

Skrevet

Søren, det ville JEG skrive!

Kjøpte kartongvin uten å se på annet enn prisen i dag. Tok glass nå. "Ååå neeeeei faen heller, har jeg kjøpt alkoholfri nå?" Men det er 9% da fant jeg ut. Er vel bare herdet mot alkoholsmak :fun:

Det første man ser på er jo alkohol prosenten :p

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg kjeder meg så veldig nå at jeg ville sett en film med navnet Backdoor Sluts 9. Etter å først ha sett de åtte frittstående forløperne. Noen som gjør noe morsomt?

Edit@Kim, ja vet! Men mor stod ute og ventet utålmodig, og kartongen var pen å se på :p Kjøper vanligvis intet under 12%.

Endret av Charlotte Q
Skrevet

Jeg kjeder meg så veldig nå at jeg ville sett en film med navnet Backdoor Sluts 9. Etter å først ha sett de åtte frittstående forløperne. Noen som gjør noe morsomt?

Filmkveld @ your place? :wee:

Skrevet

Har bare whisky :hm:

Jeg har tre skotske whiskyer to irske, fire aqua vita, vodka, gin genever, tre cognacer, jager, tre rom, cider og øl.
Skrevet

Jeg har tre skotske whiskyer to irske, fire aqua vita, vodka, gin genever, tre cognacer, jager, tre rom, cider og øl.

En alkis sin store drøm :) Har bare vin og øl jeg :ermm:

Skrevet

Men IKKE vin?

Jeg har to flasker cava, en kartong hvit, to flasker dooleys, én flaske baileys, og noe uforståelig utenlandsk noe :fun:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...