Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Remember, remember

The fifth of november

<3

 

 

Gunpowder, treason and plot.

I see no reason why gunpowder, treason

Should ever be forgot.

 

:wee:

Fix'd.

Remember, remember the 5th of November. The gunpowder, treason, and plot. I know of no reason why the gunpowder treason should ever be forgot.

En av mine favorittfilmer.

Lenke til kommentar

Jeg har aldri klart å se hele "V for Vendetta", vet ikke hvorfor. Er vel ikke min type film. Akkurat som "Sin City". Likte ikke den heller. :p

 

I stedet ser jeg "Harry Potter and the Prisoner of Azkaban" for n-te gang og leser om upassende øyeblikk å fise.

 

Hva drikker du da?

Karsk vel :)

 

tar du spriten i først, eller kaffen?

Kaffen skal jo klart og tydelig i først.

Vel, først skal femtiøringen i. Så kaffe til den dekkes, og heimbrent til den løser seg opp. Du kan lage en svakere versjon ved å stoppe når du ser mynten igjen, men ...

Lenke til kommentar

I tillegg finner jeg Gudfaren-trilogien forferdelig kjedelig og brukte mange år på å komme meg gjennom alle tre filmene uten å sovne / skru av. Og ikke liker jeg Star Trek eller Battlestar Galactica. :p

Begynner å like Firefly og Serenity da, men har tatt sin tid.

 

Ooh, og jeg klarer ikke kaffe for fem flate øre. Dette grunnet for mye karsk, samt at jeg sovner.

 

 

La oss se hvor langt ned jeg kan synke. :D

 

Datasmurf faller i rank hos meg nå. Først sier han at Veronica Mars er dårlig, så sier han at han ikke klarte å se igjennom V for Vendetta eller Sin City.

Nå sa jeg i og for seg at "Veronica Mars" er dårlig kun for å lokke frem Gapwick. Jeg har fortsatt ikke sett det, så jeg har ingen grunn til å mene at det er dårlig, annet enn at minstesøss liker det, og siden hun liker det, kan det umulig være bra, for hun liker tross alt Twilight sykelig mye.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...