Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sliter litt med det samme selv m0ffe. :(

 

Får sett masse film nå på kvelden da. Ikke så kult å våkne rundt middagstid dog. Mye av dagen går litt til spille, men bursdagskalas med bestefar og bestemor i morgen rundt tretiden, burde klare å være våken til det.

 

santsant, spessielt ikke lett å dra hjem når d er damer i luften :( man trenger da søvn... men er må vel snart prøve å snu døgnet tilbake, stå opp klokken seks isteden for å legge seg under dynen da.

 

du får spise litt kake for meg å da! :)

Lenke til kommentar

Sliter litt med det samme selv m0ffe. :(

 

Får sett masse film nå på kvelden da. Ikke så kult å våkne rundt middagstid dog. Mye av dagen går litt til spille, men bursdagskalas med bestefar og bestemor i morgen rundt tretiden, burde klare å være våken til det.

 

santsant, spessielt ikke lett å dra hjem når d er damer i luften :( man trenger da søvn... men er må vel snart prøve å snu døgnet tilbake, stå opp klokken seks isteden for å legge seg under dynen da.

 

du får spise litt kake for meg å da! :)

 

Jeg har flytta nord, også skal jeg taa med øks, kniv og gnistrestål, også stikkke oppi skauen i et par uker. bARE FOR Å BEVISE AT. Yeaaah. skal dra med meg hu 16 åringen jevg snakkka oppa om ;=)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Ja, det er synd på alle som er forelsket. For en forferdelig følelse...

Er det når du vet hva som uansett vil skje. :nei:

Din egen feil at du velger å leve i fremtiden enn i nåtiden. Nyt følelsene nå, fremfor å kvie deg for følelsene som eventuellt kommer senere.

 

*edit*

 

Klisje: It's better to have loved and lost, than not loved at all.

 

Been there done that. Funker ikke slik

Lenke til kommentar

16åringer er hawt da! så ferske og gode, perfekte!

Ikke alle. Kommer an på hvor de kommer fra. Hvor jeg er oppvokst, var de fleste rimelig utpult i en alder av 16. :p

 

Har det akkurat omvendt av deg: Vin var aldri vondt, men ble veldig godt etterhvert. Øl tok litt lengre tid, og det er ikke alltid det smaker like godt, men det kan være helt fantastisk godt med en kald pils eller en god stout av og til.

Mens jeg er motsatt av dere begge. Jeg begynte rett på spriten, så lærte jeg meg å drikke Guinness, så hvitvin og champis, lysere øl og så rødvin. Merkelig nok så har jeg aldri likt søt vin - alltid vært den tørre og sure hvitvinen og de musserende vinene. Fyldig rødvin har jeg fortsatt ikke lært meg å verdsette fullt ut. :p

Dog, aldri vært noe særlig begeistra for hjemmebrent. Da drikker jeg heller 96 fra apoteket, selv om det er svindyrt og vanskelig å komme over. Mye enklere å holde seg til 60-en man kjøper på polet. Jeg lager en rimelig god kirsebærlikør på den. Mamma og pappa brukte 96 da de laget den i gamle dager, men siden jeg alltid drakk meg idiot på den, kom de frem til at det var bedre å bruke 60. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...