Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har fått skoleplass :D :D :D

 

Teknisk kybernetikk på NTNU ftw. Åååh trodde jeg ikke kom til å komme inn på NOE, er så lettet, og så kybernetikk som er så morsomt :fun: HUUURRRAAAA :D

Gratulerer så meget :)

 

YES. Undervannsteknologi! Åh, gleder meg til høsten! :love:

Gratulerer :)

 

Ville ikke dratt til tyrkia om jeg fikk betalt for det.

O'rly?
Lenke til kommentar

Herlig sært.

Yeah.. Den ble litt gay da. Den hadde vinger som det sto "I can" på. Også var det en familegrav med han og dama som hadde blitt til en zombie under apocalypsen. Usikker på om hun var død eller om hun enda var en zombie da. Dama mi strøk med når folk slang heroin rundt i gatene og alle som var nær det ble påvirket. Uheldigvis så snublet hun opp i det. Like så greit i og med at jeg var usikker på om hun var infisert eller ikke.

Endret av Aleks
Lenke til kommentar

Herlig sært.

Yeah.. Den ble litt gay da. Den hadde vinger som det sto "I can" på. Også var det en familegrav med han og dama som hadde blitt til en zombie under apocalypsen. Usikker på om hun var død eller om hun enda var en zombie da. Dama mi strøk med når folk slang heroin rundt i gatene og alle som var nær det ble påvirket. Uheldigvis så snublet hun opp i det. Like så greit i og med at jeg var usikker på om hun var infisert eller ikke.

Her har du vel det meste.

 

Ville ikke dratt til tyrkia om jeg fikk betalt for det.

Stemmer det. Jeg drømte at jeg lagde gravsteinen din i natt.

Jeg velger å ta det som et kompliment. Fortell gjerne mer om denne fantastiske drømmen!

Tja, jobber på en kirkegård så har vel noe med det. Men hvorfor du er er den utvalgte aner jeg ikke.

Lenke til kommentar

Ikke ille per say, men når man ser en tjukk naken fyr borer hull i PCen sin for å stappe bobleplast og glidemiddel inn i hulla for å så bokstavligtalt voldta den... Yeeeahh... :dontgetit:

Ikke verst. Tror jeg må se den. ^^

 

Men før jeg begynner å tenke på noen som helst annen film, skal jeg kose meg ferdig med Clintern og Lee. :love:

Lenke til kommentar

Ser forøvrig også frem til å se "A Serbian film" når jeg kommer meg hjem til en PC som takler at jeg gjør noe mer avansert enn å surfe på nett / legge kabal.

Den er oppskrytt og kun drøy for oversensitive folk som ikke har sett en slasherfilm i sitt liv.

 

Tja, jobber på en kirkegård så har vel noe med det. Men hvorfor du er er den utvalgte aner jeg ikke.

Cause im awesome?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...