Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp, du har alltid unnskyldt deg med at du skal på jobb dagen etter, og på bursdagen til Eivind tror jeg ikke noen ble noe bedre enn halvbrisen.

Hm. Nå tenke jeg kanskje jeg kunne finne en Ila Auto-konsert og dra deg med på rølp. Men nærmeste de er satt opp til å spille er i Vestfossen. Og jeg kan ikke for alt i verden skjønner hvor i Vestfossen de skal spille. :dontgetit:

 

Jeg har vel lovet meg selv at jeg aldri skal til Vestfossen...

Mistenker at det går en buss rett herfra og bort til krysset du bor i :hmm:

 

 

Men på en annen side; jeg har fortsatt ikke sett deg full :dontgetit:

Jeg har video av en drita lettere beruset bazukh! Interessert?

 

Tror det ikke før jeg ser det live.

Lenke til kommentar

Jeg har vel lovet meg selv at jeg aldri skal til Vestfossen...

Mistenker at det går en buss rett herfra og bort til krysset du bor i :hmm:

Nei, jeg har heller ikke tenkt til å dra til Vestfossen på konsert. :ph34r: Men jeg skjønner virkelig ikke hvor de skal spille. Det er ikke ubegrensa med konsertsteder der og ingen av de "aktuelle" har posta noe om det.

 

Og ja, det gjør vel det. Men den går bare i rushtida. Men det er nå en buss fra et kryss rett nedi her til et kryss borte ved dere.

Lenke til kommentar

Jeg har vel lovet meg selv at jeg aldri skal til Vestfossen...

Mistenker at det går en buss rett herfra og bort til krysset du bor i :hmm:

Nei, jeg har heller ikke tenkt til å dra til Vestfossen på konsert. :ph34r: Men jeg skjønner virkelig ikke hvor de skal spille. Det er ikke ubegrensa med konsertsteder der og ingen av de "aktuelle" har posta noe om det.

 

Og ja, det gjør vel det. Men den går bare i rushtida. Men det er nå en buss fra et kryss rett nedi her til et kryss borte ved dere.

 

Er det egentlig noen ordentlig konsertplass i Vestfossen?

Ellers har man jo alltids taxi.

 

 

OH MY GOD

 

 

holdt på å skyte meg selv i skallen!! fy faeeeen!

 

Ikke lek med rifla når du er dritings!

 

Ikke ha skytevåpen for hånden mens man ser på Boondock Saints i edru tilstand, langt mindre fylla!

Lenke til kommentar

Er det egentlig noen ordentlig konsertplass i Vestfossen?

Ellers har man jo alltids taxi.

Jada! Med høy alkoholføring, stor dose fylledansing og intim stemning! :fun:

 

Høres ut som Festplassen(™) i Vallset...

 

Ikke ha skytevåpen for hånden mens man ser på Boondock Saints i edru tilstand, langt mindre fylla!

det er akkurat problemet, dreiv å lada, og tukla med rifla da jeg glemte jeg hadde ladd, og no safety. Skulle se i løpet og hånda sklei og kom borti avtrekkern,, nå sititer jeg med høl i taket.

 

Du har aldri vært helt god du :roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...