Herr Brun Skrevet 30. april 2010 Skrevet 30. april 2010 Noen som tilfeldigvis vet hvilke reseptfrie, billige allergimedisiner man må ha prøvd før man får prøve bedre og dyrere saker på resept? Zyrtec gjør meg trøtt og fungerer ikke. Loratadin fungerer, men ikke lenger enn ca. halve døgnet. Telfast smaker jævelig, fungerer ikke, og gjør at jeg sover dårligere. Reseptmedisiner er billigere så lenge du får blå resept. God dag mann økseskaft?
Jann - Ove Skrevet 30. april 2010 Skrevet 30. april 2010 Jeg gir faen i prisen; noen hundrelapper i måneden for å klare å fungere normalt sammen med hundene og katten er verdt det. Men jeg mener dyr og billig, som i innkjøpspris - ikke som i blåresept og hvit resept/reseptfri. Men jeg leste noe om at man må ha prøvd diverse "billige" medisiner før man får lov til å prøve seg på reseptbelagte medisiner som er dyrere.
darkness| Skrevet 30. april 2010 Skrevet 30. april 2010 (endret) Zyrtec er også en medisin som man kan få på blå resept, og den er visstnok en av de dyreste, såvidt jeg har hørt. Oppsøk legen din og få en anbefaling av ham/henne. Vet at moren min er veldig fornøyd med en type medisin man drar inn i nesen. Vet ikke hva den heter. Lurer på om det er noe på v, men er ikke sikker. Endret 30. april 2010 av darkness|
Eplefe Skrevet 30. april 2010 Skrevet 30. april 2010 Jeg gir faen i prisen; noen hundrelapper i måneden for å klare å fungere normalt sammen med hundene og katten er verdt det. Men jeg mener dyr og billig, som i innkjøpspris - ikke som i blåresept og hvit resept/reseptfri. Men jeg leste noe om at man må ha prøvd diverse "billige" medisiner før man får lov til å prøve seg på reseptbelagte medisiner som er dyrere. Nei, aldri hørt om noe sånne regler for annet enn Aerius, hvor du må ha prøvd tre andre før du får lov å få den på blå resept.
Jann - Ove Skrevet 30. april 2010 Skrevet 30. april 2010 Det er Aerius jeg helst vil prøve, siden den er en videreutvikling av loratadin, den eneste som nesten fungerer for meg av det jeg har prøvd.
MrLeftfield Skrevet 30. april 2010 Skrevet 30. april 2010 Hvorfor syns jeg at Jann-Ove ligner noe jævlig på Mc Luvin? 1
Eplefe Skrevet 30. april 2010 Skrevet 30. april 2010 Det er Aerius jeg helst vil prøve, siden den er en videreutvikling av loratadin, den eneste som nesten fungerer for meg av det jeg har prøvd. Da synes jeg du skal si det til legen din, og fortelle hva du har prøvd så langt osv. Så fikser han det du evnt. må prøve (som og er reseptbelagt) før han skriver ut Aerius til deg om ingen av de andre fungerer.
Datasmurf Skrevet 30. april 2010 Skrevet 30. april 2010 Aerius er gull! Sku ønske jeg hadde fått Zyrtec i dag, endte opp med Cetrizidin. Legen hadde glemt å skrive på noe møl, sånn at jeg kunne slippe mellomlegget på 341 kr, så jeg endte med Cetrizidni og sparte noen hundre. Det er greit nok det, det fungerer da, mer eller mindre, men skulle ønske legen hadde husket å skrive det på, evt. at jeg hadde hatt råd til å gi faen.
Jann - Ove Skrevet 30. april 2010 Skrevet 30. april 2010 MrLeftfield: fordi jeg gjør det når jeg har kort hår. Utrolig mange som påpekte det under fadderuka når jeg begynte på fysikkstudiene. Engang tok jeg en tysk en og introduserte meg til noen fremmede på et bord som "vogel" på gebrokkent tysk når jeg var på fylla. Det var en gøyal kveld.
Datasmurf Skrevet 30. april 2010 Skrevet 30. april 2010 Fantastisk. Holdt på å svime av utenfor posten etter å ha henta laptopen og ei kjerring så det og pussa på meg en taxi (hadde egentlig ikke råd, men det får så være) for jeg var visst ikke i form til å vandre rundt med sekk og pose og stor pakke, uansett, sitter i bilen og kjerringa blaster Rosenborg-sanger fra 90-tallet for full vreng. Djeez. Jeg hadde mest lyst til å hoppe ut.
Slimda Skrevet 30. april 2010 Skrevet 30. april 2010 Holdt på å svime av Sjur? Hvorfor? Det er ikke sunt å gå rundt og lide av slike ting, vil nå jeg si. Har svimt av i public selv en gang, og da hadde jeg feber.
Demonfudge Skrevet 30. april 2010 Skrevet 30. april 2010 (endret) Spist mye ensformig mat igjen, eller? Fant heldigvis en pose med fruktmix istad, så da er egentlig helgen reddet. I dag skal jeg vaske klær, og i morgen skal jeg nok sannsynligvis ta meg en liten fisketur. Har svimt av en gang blant folk, da var kvinneproblemer og lite inntak av mat og drikke grunnen. Og jeg har fortsatt arr i trynet, 4 år etter. Endret 30. april 2010 av DemonFudge
L4r5 Skrevet 30. april 2010 Skrevet 30. april 2010 Noen her som har en skjerm til overs? Trenger å få i gang pc-en til Anfall.
MrLeftfield Skrevet 30. april 2010 Skrevet 30. april 2010 MrLeftfield: fordi jeg gjør det når jeg har kort hår. Utrolig mange som påpekte det under fadderuka når jeg begynte på fysikkstudiene. Engang tok jeg en tysk en og introduserte meg til noen fremmede på et bord som "vogel" på gebrokkent tysk når jeg var på fylla. Det var en gøyal kveld. kan tenke meg at det var hysterisk lol med "litt" innabords
L4r5 Skrevet 30. april 2010 Skrevet 30. april 2010 (endret) Dagens Darwin-award kandidat. Endret 30. april 2010 av L4r5
L4r5 Skrevet 30. april 2010 Skrevet 30. april 2010 Tenkte du på denne? Ja. Bare glemte å legge til url.
Slimda Skrevet 30. april 2010 Skrevet 30. april 2010 Var faktisk første tanke som slo meg når jeg leste artikkelen selv. Men du "slo meg" med å poste først, selv om du manglet URL.
Datasmurf Skrevet 30. april 2010 Skrevet 30. april 2010 Holdt på å svime av Sjur? Hvorfor? Det er ikke sunt å gå rundt og lide av slike ting, vil nå jeg si. Har svimt av i public selv en gang, og da hadde jeg feber. Aner ikke hvorfor. Bare følte et eller annet skje og så holdt jeg på å falle i bakken. Traff en benk i stedet. Spist mye ensformig mat igjen, eller? Fant heldigvis en pose med fruktmix istad, så da er egentlig helgen reddet. I dag skal jeg vaske klær, og i morgen skal jeg nok sannsynligvis ta meg en liten fisketur. Har svimt av en gang blant folk, da var kvinneproblemer og lite inntak av mat og drikke grunnen. Og jeg har fortsatt arr i trynet, 4 år etter. Ensformig og ensformig. Ostepølse av kylling til middag, ostegratinert og med potetsalat en dag, med tomatbønner en annen. Og ellers har det gått i brødskiver med ost eller baconpostei, så det har da vært variert nok.
MrLeftfield Skrevet 30. april 2010 Skrevet 30. april 2010 omfg SEX! http://www.mmo-champion.com/general-discussions/decoration-lich-king's-helmet/
Anbefalte innlegg