Eplefe Skrevet 1. november 2012 Rapporter Del Skrevet 1. november 2012 Denne dama er nok ekte.. Jeg vet ikke hvor kult det hadde vært å bli skrytt av som ONS, altså. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 1. november 2012 Rapporter Del Skrevet 1. november 2012 Denne dama er nok ekte.. Jeg vet ikke hvor kult det hadde vært å bli skrytt av som ONS, altså. Hvem nevnte ONS? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. november 2012 Rapporter Del Skrevet 1. november 2012 Eplefe. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. november 2012 Rapporter Del Skrevet 1. november 2012 Hun er nok ikke ONS, hun har vært der flere dager på rad nå. Om dagen tømmes hun for luft og puttes i skapet. 2 Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 1. november 2012 Rapporter Del Skrevet 1. november 2012 Haha nei, er nok bare en jente jeg ble kjent med for et par uker siden som viser seg å være ganske søt og grei! Slemme dere er. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. november 2012 Rapporter Del Skrevet 1. november 2012 Bare å bli vandt med at folk her er drittsekker. Ikke noe nytt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. november 2012 Rapporter Del Skrevet 1. november 2012 (endret) Dere er noen drittsekker også. En skikkelig sekk full av dritt, kjøtt, bein og blod. Drittsekker. http://www.youtube.com/watch?v=jJBpY2vPnj4 Endret 1. november 2012 av Slimda Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. november 2012 Rapporter Del Skrevet 1. november 2012 Hvem vil ha noen kilo godteri? Kom jo aldri noen barn i går, og jeg har ikke interesse av alt dette klisset. Om vi ser bort fra sjokoladen, er jo alt e-stoffer og faenskap uansett. Jeg er bare kvalm. Og så har jeg skriveøkt i sidemål om Gunnlaug Ormtunges Saga i dag. Gleder meg vilt. Håper på å stå. Gunnlaug Ormtunge rocka. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. november 2012 Rapporter Del Skrevet 1. november 2012 Send det til meg, Sjur! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. november 2012 Rapporter Del Skrevet 1. november 2012 Og så har jeg skriveøkt i sidemål om Gunnlaug Ormtunges Saga i dag. Gleder meg vilt. Håper på å stå. Ooo, kom opp i muntlig eksamen om Gunnlaug, i fjor. Det som er greit med den er jo at den er så kort Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. november 2012 Rapporter Del Skrevet 1. november 2012 Hvem vil ha noen kilo godteri? Kom jo aldri noen barn i går, og jeg har ikke interesse av alt dette klisset. Om vi ser bort fra sjokoladen, er jo alt e-stoffer og faenskap uansett. Det kom noen unger hit i går. Som ble kjørt, da jeg bor midt i skauen. Jeg vet ikke hvor kult det hadde vært å bli skrytt av som ONS, altså. Du elsket det, admit it. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. november 2012 Rapporter Del Skrevet 1. november 2012 Hvem vil ha noen kilo godteri? Kom jo aldri noen barn i går, og jeg har ikke interesse av alt dette klisset. Om vi ser bort fra sjokoladen, er jo alt e-stoffer og faenskap uansett. Jeg er veldig glad i godteri. Jeg trener også nok til å forbrenne det uansett, så du kan med god samvittighet gi det til meg. Lenke til kommentar
settings Skrevet 1. november 2012 Rapporter Del Skrevet 1. november 2012 - Vi må huske på at bak oss er det en generasjon som har blitt fostret opp på serien «Clonewars» som er dagens barns inngangsport til Star Wars-filmene - og det er her de store pengene ligger - i barnekullene, fortsetter han Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. november 2012 Rapporter Del Skrevet 1. november 2012 Hvem vil ha noen kilo godteri? Kom jo aldri noen barn i går, og jeg har ikke interesse av alt dette klisset. Om vi ser bort fra sjokoladen, er jo alt e-stoffer og faenskap uansett. Jeg er veldig glad i godteri. Jeg trener også nok til å forbrenne det uansett, så du kan med god samvittighet gi det til meg. Du får komme opp til trønderland da. - Vi må huske på at bak oss er det en generasjon som har blitt fostret opp på serien «Clonewars» som er dagens barns inngangsport til Star Wars-filmene - og det er her de store pengene ligger - i barnekullene, fortsetter han Ha-ha-ha, jeg leste barneknullene. xP Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. november 2012 Rapporter Del Skrevet 1. november 2012 Å være syk nok til å dra hjem var kjekkere før i tiden. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. november 2012 Rapporter Del Skrevet 1. november 2012 jobber du eller studerer du? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. november 2012 Rapporter Del Skrevet 1. november 2012 Da var 100 barberblader bestilt til den nette sum av 65 kr. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. november 2012 Rapporter Del Skrevet 1. november 2012 jobber du eller studerer du? Mest jobb. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. november 2012 Rapporter Del Skrevet 1. november 2012 Hva betyr det når det står google under x bruker(e) leser dette emnet Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. november 2012 Rapporter Del Skrevet 1. november 2012 At Google indekserer tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg