Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trenger du noen å snakke med?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hei!

 

Jeg trenger virkelig noen å snakke med. Føler meg helt ødelagt, deppa og det som er. Vi snakker om et lengre forhold, sosial angst og noe rus i bildet. Vil gjerne bare ha utspring for mine tanker og følelser til noen forståelses fulle personer.

Ta kontakt med en av de som nylig har meldt seg her i tråden. :)

Selv er jeg som sagt å finne på IRC.

Lenke til kommentar

På tide å melde seg her. Det er ofte man trenger noen å snakke med. Så, jo flere som er tilgjengelige jo lettere er det å finne noen!

 

epost: [email protected] eller [email protected]

MSN: [email protected]

Skype: Olemy8 (Ole Marius Myrvold)

Det er også fint mulig å kontakte meg på PM her på forumet og dere finner nå lett facebooken min med Charmander som bilde. Det er lov å ta kontakt der også. Men... da får ikke dere vært anonyme.

 

Kan vel egentlig snakke om det meste, men som gutt, så klarer jeg lettest å identifisere meg med gutter, og dermed er jeg nok mer til nytte der enn for jenter.

Det jeg tror jeg kan være mest til hjelp med er:

 

- Seksuelle legninger

- Usikkerhet rundt kropp/personlighet. Derav dårlig selvbilde

- Skilte foreldre (med stesøsken, steforeldre, og alt som hører med)

- Pubertet og temaer rundt dette

- Ensomhet

- Kjærlighet

 

Men selvfølgelig kan jeg "brukes" til det aller aller meste, og snakker gjerne om været, den sære musikken jeg (eller du) hører på, fritidsinteresser, eller rett og slett være en reservevenn som du kan snakke med absolutt alt om. Om det er den vonde tåa du fikk etter fotballkampen i forrige uke, kvisa du har på kinnet, som du ser hele dagen. Eller familiemedlemmet du måtte hjelpe i seng fordi h*n hadde tømt whiskeyflaska kvelden før.

Har også kjennskap til problemstillinger rundt pedofili/hebefili via venn(er) som har den preferansen.

 

Så, jah. Det skulle vel være det. 21 år er jeg. Har jobbet på frivillig basis med ungdom før. Og har hjulpet til der jeg kan.

Taushetsplikten tillegger jeg selvfølgelig meg selv, dette er også noe jeg har erfart at er ekstremt viktig.

Håper jeg kan hjelpe minst en person i fremtiden! Det er uansett bare å ta kontakten! Om ikke døren står åpen, så er som regel pc'n min på, og da er ikke jeg langt unna! :D

 

Vi prates! :)

Endret av Stoddart
  • Liker 4
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Stiller meg igjen til disposisjon for de som trenger noen å snakke med. Har hatt flere som har kontaktet meg før og alle har virket fornøyde med den assistansen de har fått.

 

Kontakt meg over PM for å få fler detaljer om meg, men kan si her at jeg kan hjelpe med alt som involverer kvinner / depresjoner / angst / venner / det å føle seg alene - dere skjønner området.

 

Ved kontakt kan jeg stille med både skype, telefonnr og IRL møter hvis det skulle trengs.

 

Mvh - Nittutt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kondolerer :/ Alltid like trist når nær familie eller venner forlater oss. Min bestemor forlot verden for 1 måned siden, så jeg føler med deg!

 

Nå vet ikke jeg om din bestefar skal kremeres eller begraves hel, men hvis sistnevnte ville jeg valgt å vente til han er lagt i kiste, da ligger de gjerne på en veldig fin måte.

 

Jeg har vært på liktitting til 2 av mine 3 avdøde besteforeldre, men valgte bevisst å ikke se på siste fordi jeg denne gangen ønsket å ha de gode og levende minnene fra bestemor. Samtidig anser man det som en fin måte å ta farvell på å få mulighet til å se på den avdøde.

 

Så, du er nesten bare nødt til å føle deg frem litt, finne ut hva du føler er riktig for deg.

 

Ta kontakt privat dersom du ønsker noe mer :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Velkommen skal du være

 

Mange av oss opplever et ønske om å kunne snakke med noen uten store forpliktelser og komplikasjoner.

 

Du kan gjerne skrive meg på brukere som kan være en kontaktperson, jeg selv sliter med det sosiale, og derfor kan jeg hjelpe dem som har problemer med det, så vel som å takle ting som har skjedd i livet.

Lenke til kommentar

Jeg har et problem med at jeg bryter sammen i gråt helt uten grunn, veldig plutselig. Som regel går det relativt fort over, men det kan også strekke seg ut over flere timer. Tidvis er jeg ikke overhodet i stand til å stå oppreist. Prøver alt jeg kan å tenke gjennom hva årsaken til disse sammenbruddene kan være, men jeg kommer ikke fram til at det er noe som helst som utløser det. Livet mitt er veldig fint ellers.

Lenke til kommentar

Vil oppdatere meg som "kontakt" her. Har hektiske dager for tiden, så det som funker for meg er at du sender en pm, og så kan jeg svare på den så fort jeg får tid, så sender vi litt frem og tilbake. Om det høres greit ut er jeg all in.

 

Har snakket med flere og føler at både jeg og den andre personen får noe ut av det ^^, Er forresten gutt, 20 år, og kan bidra mest på felter som ensomhet, kjærlighetssorg, foreldre- venne- og kjæresteproblemer, problemer knyttet til skole/jobb, depresjon, legning/seksualitet og identitetsproblemer.

Lenke til kommentar

Det er det bare en måte å finne ut av. Det eneste dumme spørsmålet er det du ikke stiller. :)

 

Men så er jo spørsmålet om du trenger preffesjonell hjelp med å finne frem til årsaken til at du begynner å gråte, eller om du bare vil snakke med noen om det. Hvis førstnevnte, kan det hende det kan være noe vanskelig å få hjelp her. Men da finnes det helt sikkert andre instanser.

Lenke til kommentar

Uansett om det fins en "løsning" på problemet eller ikke kan det veldig ofte hjelpe å bare sette ting på papiret, få snakket ut. For noen er kanskje profesjonell hjelp beste utvei, men tror ikke det kan skade å snakke med en vennlig sjel (f.eks. herfra) først. Om det i det hele tatt fins et problem er første steg å anerkjenne det, og så kan man finne ut hvordan man skal takle det :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...