Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trenger du noen å snakke med?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Jeg lurer på...

Først, jeg ønsker å snakke med noen på Norsk,være så snill å sende meg melding om du liker å hjelpe meg med Norsk utdanning :) .

Andre, jeg er vennlig og hjelpsom, om du trenger å snakke om noe, du kan sende meg melding på Norsk eller engelsk.(Om det er vanskelig å forstå, sikkert anbefaler engelsk da ;) )

Endret av Jin_
Lenke til kommentar

Etter over et år med kikking om hvem som skriver di kan hjelpe eller trenger hjelp her i tråden så burde jeg vel kanskje skrive noe jeg og.

 

Har sletet i lengre tid med depresjon og selvmordstanker. Har vel vært litt innpå det å skade meg selv, men føler ikke jeg kan gjøre noe som er synlig på meg, siden jeg ikke vil ha oppmerksomhet rundt det.

Ellers har jeg sletet en del med dårlig selvtillitt på grunn av at jeg ble mobbet når jeg var yngre. Noe jeg selv føler burde ha forsvunnet med tiden siden jeg ikke blir mobbet lenger.

Føler meg generelt veldig usikker på meg selv, og det er vel kanskje grunnen til at jeg har i det siste året vært litt på og av narkotiske stoffer når jeg drikker.

 

hvis noen er interessert i å snakkes så kan jeg når på mail: [email protected]

Ja, det hele virker kanskje litt ironsik med tanke på mailen, men hvis noen faktisk vil snakke så kommer jeg til å gi skype-navn, mailen er egentig laget til noe annet enn dette, men føler ikke for å oppgi den private mailen min her. Da kunne jeg like greit latt være å poste som anonym. Anonym poster: 9341b7048b6ed1e997c3e1f2d14ad4c3

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Gjentar det jeg skrev for et par måner siden:

 

Jeg har selv hatt (og har) problemer, både med depresjon, og selvmordstanker.. Ta kontakt gjennom forumet dersom du vil snakke med meg, det er enkelt noen ganger å snakke med noen som ikke kjenner deg overhode, og jeg er en som klarer å sette meg inn i andres situasjoner ganske så godt over nett.

Jeg vil forøvrig takke moderatroene på forumet for at de lager slike tråder for alle oss som har behov for dette.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har hatt en del erfaringer med deperasjon og psykiske problemer, så stiller gjerne opp hvis noen trenger å snakke om det. Andre ting jeg føler jeg kan hjelpe med, er samliv og relasjoner, dårlig selvtillit osv. Vil påstå at jeg er flink til å se ting fra andres synsvinkler, og at jeg er grei å snakke med om ting.

 

Send meg gjerne en melding her inne, så skal jeg prøve å svare så godt som mulig så snart jeg får tid. Ikke nøl med å ta kontakt. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...