Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trenger du noen å snakke med?


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg fikk snakke med noen, og det hjalp mye! Min erfaring er at det hjelper å snakke med så mange så mulig om det man sliter med, og jeg har det mye bedre nå. Så kan forsåvidt stille meg til disposisjon jeg også. Har erfaring med angst, depresjon, ensomhet, og nå også kjærlighetssorg. En erfaring rikere :) Takk til Sitronsaft!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet-w7DZlO15

Jeg trenger noen å snakke med - helst før søndag, den 23. november.

 

Alt jeg ber om er forståelse. Ikke den klisjéaktige "det er ikke løsningen". Jeg har hørt det før; det hjelper virkelig ingenting. Én samtale er nok. Bare la det være før den 23. november.

 

Takk på forhånd.

Lenke til kommentar

På tide å melde seg her. Det er ofte man trenger noen å snakke med. Så, jo flere som er tilgjengelige jo lettere er det å finne noen!

 

epost: [email protected] eller [email protected]

MSN: [email protected]

Skype: Olemy8 (Ole Marius Myrvold)

Det er også fint mulig å kontakte meg på PM her på forumet og dere finner nå lett facebooken min med Charmander som bilde. Det er lov å ta kontakt der også. Men... da får ikke dere vært anonyme.

 

Kan vel egentlig snakke om det meste, men som gutt, så klarer jeg lettest å identifisere meg med gutter, og dermed er jeg nok mer til nytte der enn for jenter.

Det jeg tror jeg kan være mest til hjelp med er:

 

- Seksuelle legninger

- Usikkerhet rundt kropp/personlighet. Derav dårlig selvbilde

- Skilte foreldre (med stesøsken, steforeldre, og alt som hører med)

- Pubertet og temaer rundt dette

- Ensomhet

- Kjærlighet

 

Men selvfølgelig kan jeg "brukes" til det aller aller meste, og snakker gjerne om været, den sære musikken jeg (eller du) hører på, fritidsinteresser, eller rett og slett være en reservevenn som du kan snakke med absolutt alt om. Om det er den vonde tåa du fikk etter fotballkampen i forrige uke, kvisa du har på kinnet, som du ser hele dagen. Eller familiemedlemmet du måtte hjelpe i seng fordi h*n hadde tømt whiskeyflaska kvelden før.

Har også kjennskap til problemstillinger rundt pedofili/hebefili via venn(er) som har den preferansen.

 

Så, jah. Det skulle vel være det. 21 år er jeg. Har jobbet på frivillig basis med ungdom før. Og har hjulpet til der jeg kan.

Taushetsplikten tillegger jeg selvfølgelig meg selv, dette er også noe jeg har erfart at er ekstremt viktig.

Håper jeg kan hjelpe minst en person i fremtiden! Det er uansett bare å ta kontakten! Om ikke døren står åpen, så er som regel pc'n min på, og da er ikke jeg langt unna! :D

 

Vi prates! :)

 

Sitere seg selv, er en uting! Men julen nærmer seg, problemer av forskjellig art kan forsterkes. Jeg har fri hele julen, og få dager hvor jeg har noe bestemt som skjer - og det er bare å ta kontakt, ikke vær redd for å forstyrre, eller om problemet er for "dumt". Er jo netopp derfor vi som stiller opp, gjør det! For å være der for de "dumme" problemene eller spørsmålene, som viser seg å være alt annet enn dumme! :)

 

Så, ikke nøl! Bare koble til, og ta kontakt!

 

Ole M :)

Lenke til kommentar

Jeg trenger noen å snakke med - helst før søndag, den 23. november.

 

Alt jeg ber om er forståelse. Ikke den klisjéaktige "det er ikke løsningen". Jeg har hørt det før; det hjelper virkelig ingenting. Én samtale er nok. Bare la det være før den 23. november.

 

Takk på forhånd.

 

Mener du desember? Kontakt den rampete katten ved behov.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Jeg har selv hatt (og har) problemer, både med depresjon, og selvmordstanker.. Ta kontakt gjennom forumet dersom du vil snakke med meg, det er enkelt noen ganger å snakke med noen som ikke kjenner deg overhode, og jeg er en som klarer å sette meg inn i andres situasjoner ganske så godt over nett.

 

Jeg vil forøvrig takke moderatroene på forumet for at de lager slike tråder for alle oss som har behov for dette.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Bare å ta kontakt vist noen vil snakke litt. Jeg kan være en halveis coaching. Jeg har erfaring med alternativ tankegang, bryte negativt tankemønster/komtforsone, og tenke positivt. En del tanker som de fleste ikke tenker, men som reddet livet mitt, og det er ting jeg både har selv lært, og tatt inn, lest etc...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...