Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trenger du noen å snakke med?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den som trenger noen å snakke med må gjerne ta kontakt med meg også. Jeg er blitt godt voksen (32) og har erfaring med det meste og har som dere sikkert også straks forstår tilbrukt en god del timer i terapi. Jeg har vært igjennom eller vært tett på barnemishandling, omsorgssvikt, vold, selvskading, selvmordstanker og planlegging, mobbing, alkoholproblemer, rusproblemer, sykdom, treningsnarkomani og ortoreksi, bulimi, dårlig selvbilde og BDD, overvekt, ensomhet, angst, depresjon, manipulative mennesker, utroskap, seksuelle problemer, tanker om å føle seg utenfor samfunnet, sinne mot storsamfunnet med mer.

 

Jeg jobber altså ikke for det offentlige, og tilbyr selvfølgelig 100% diskresjon i alle tilfeller. Du kan sende meg meldinger anonymt her gjennom PM eller epost, eller slå av en prat på telefon eller hva du måtte ønske.

Endret av omnomnomnivore
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg vil veldig gjerne snakke med noen hvis noen har behov for det, litt info:

 

Er 18, gutt, har lang erfaring med ensomhet, selvskading, selvmord (søk heller psykolog hvis du kan) Dårlig selvtilitt.

 

På fritiden holder jeg på med tegning, musikk (på laptop) og diverse ute aktiviteter når jeg har muligheten. Men snakker for all del om alt mulig annet rart om det er behov for det. Finnes ikke veldig mange grenser hos meg..

 

Har kommet hit for å kanskje hjelpe andre gjennom noe, men også for å hjelpe meg selv litt. Trenger virkelig noen å snakke med. Så det er en win-win situajson hvis noen velger å ta kontakt. :-)

 

Kan nås på skype: Hvaeretgyldignavn

 

(Skype nicket: Skulle oprette en bruker kun for dette, og klokken er 4 på natten, så jeg kom ikke på noe bedre.... Den greia sa at alle navnene jeg prøvde ikke var gyldige så jeg spurte: Hvaeretgyldignavn (Hvis du lurte på storyen bak nicket :)

Endret av speedskater
Lenke til kommentar

Hei :)

 

Jeg trenger å snakke med noen. Jeg har det ikke så bra for tiden. :(

 

Hadde satt utrolig pris på om noen ville snakket med meg. Kunne hjulpet meg med å sette ting i perspektiv. Kanskje kommet med egne meninger. Det gjelder et vennskap. Et vennskap jeg setter utorlig høyt. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Har så mye på hjertet!....

Endret av riskake90
Lenke til kommentar

Hei :)

 

Jeg trenger å snakke med noen. Jeg har det ikke så bra for tiden. :(

 

Hadde satt utrolig pris på om noen ville snakket med meg. Kunne hjulpet meg med å sette ting i perspektiv. Kanskje kommet med egne meninger. Det gjelder et vennskap. Et vennskap jeg setter utorlig høyt. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Har så mye på hjertet!....

 

Hvis du har skype, så tar jeg deg gjerne imot med åpne armer! :-)

Lenke til kommentar

Jeg skal prøve å ikke skrive en novelle her, så for å holde det kort:

 

Har ikke det beste sosial livet, har egentlig aldri hatt noe stort sosial liv før, så jeg prøver bare å skaffe meg noen gode venner på netter, og derfor har jeg kommet hit!

Jeg leter etter en person, gjerne fler, men en holder i massevis! Jeg leter etter en som jeg kan prate samen med nesten hver dag, en som ikke er redd for å være ærlig, skype (det er det jeg bruker, så du må nesten lage en skype bruker hvis du ikke har, håper det ikke er en for stor ¨pain in the ass¨ å lage en bruker, det bude ikke være det nemlig! :)

Foretrekker at personen er 18 eller eldre, men litt yngre går også.

 

Jeg vil ikke skrive en hel del om hobbyer, og om meg selv her, selv om jeg kanskje burde det. Men hvis du vil bli kjent med meg, så kan vi ta alt om det på skype :)

 

For å gjøre det klart: Jeg vil ikke ha en middlertidig snakke kompis, men en som jeg kan bli godt kjent med over en god tid.

 

Skype: Hvaeretgyldignavn

 

:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...