Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trenger du noen å snakke med?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser at denne tråden jaggu ble opprettet i 2007 :ohmy: Har selv ikke visst at denne har eksistert og håper at i fremtiden vil denne tråden få det fokuset den fortjener mye oftere :)

Synes nesten ikke den banneren eller hva man kaller det skal fjernes, vil hvertfall ikke plage meg at vær gang jeg kom inn her på diskusjon.no blir jeg minnet på at denne tråden eksisterer.

 

Så til alle som kommer innom denne tråden av den ene eller andre grunnen så ønsker jeg dere hvertfall en riktig GOD JUL :xmas:

Endret av Goodall
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg skulle gjerne hatt noen å snakke med etter jula/i jula, evt. Senere på pm. Jeg har slitt for det meste med litt lav selvtillit og er veldig sjenert. Ble også mobba på barneskolen, men ikke nå lenger. Jeg er 15 år, og kommer fra Oslo :)

Stiller meg til disp. Hadde akkurat samme problem selv, så kan litt om det.

Lenke til kommentar

Er nok få fageksperter her inne, men jeg synes det er fint på sin egen måte. Vanlige folk som stiller opp for andre vanlige folk. Kanskje spesielt fint nå i julen at det er så mange frivillige her inne :)

 

God jul folkens! Og igjen vil jeg minne på at min innboks har masse plass, og til dere som er sjenerte og ikke tør å ta kontakt vil jeg oppfordre til å bare hoppe i det! Det har dere ingenting å tape på, tror ikke dere har noe å være redd for fra folk her i tråden :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

De fleste fageksperter vet ikke hva de driver med. De jobber og synser ut fra teorier. Folk som har opplevd diverse selv vet gjerne bedre.

 

Politisk korrekthet kaller man det. Ikke synsing.

Lenke til kommentar

Stiller meg gjerne til disposisjon! :D

 

Jeg er 17 år, jente. Er åpen om alt og kan ikke fordra fordommer. Kan egentlig snakke om alt og ingenting. Prøver som oftest å være glad, tullete og positiv, men om situasjonen krever seriøsitet er jeg i full stand til å trå til :)

Du kan snakke med meg om skolepress/stress, utestenging, selvtillit osv.. you name it! Har vært/er der selv nå, så håper jeg kan hjelpe ^_^ :D

 

PS! jeg kan dessverre ikke særlig mye om sport... Eneste jeg driver med er jogging og styrke (abs)

Endret av avp
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg stiller opp. :)

 

Har erfaring med:

Mobbing.

Rusmisbruk.

Familiekonflikter.

Dødsfall i vennekrets/nær familie.

 

F**n, når man lister det opp sånn er jeg jaggu glad for at det faktisk er folk der ute som tar en prat hvis det trengs...

Jeg har gode venner som det går an å prate med iblant.

Det er det garantert mange som ikke har.

Eller kanskje det er tema som man ikke vil ta opp med folk man kjenner.

Som det står lenger opp, hopp i det. Send en PM til meg eller andre i denne tråden hvis det trengs.

Du har ingen verdens ting å tape. :xmas:

 

Internett hos meg er dessverre ustabilt.

Hvis det tar tid før du får svar er det teknisk feil....

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg stiller opp, en helt ordinær 17år gutt som har vært igjennom mye rart!

 

Har selv vært igjennom en vanskelig periode for en kort tid siden, og vet hvordan det kan hjelpe å bare snakke med noen. Hvis det er noe du sliter med / lurer på er det bare å sende en PM, så svarer jeg mer enn gjerne! Eller hvis du bare har lyst til å prate med noen! Kan også kontaktes på Skype/Email/Steam/osv. bare send en PM først! ^^

 

Har erfaring med bl.a

 

Mobbing

Familiekonflikter (Flyttet for meg selv, Kulturkonflikt osv.)

Spill avhengighet

Dårlig sevlbilde/selvtilitt

Relasjoner (Føle seg annerledes/uttafor, Ensomhet. )

++

 

It gets better, sometimes you just need a friendly push in the right direction!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Denne tråden har gjemt seg for meg.

 

Utrolig bra iniativ og selvfølelig stiller meg til disposisjon som mange andre. Det er bare å sende meg en PM.

 

Kort om meg:

20 år gammel gutt som har drevet aktivt med idrett i en rekke år. Er for tiden student og vært i et veldig stabilt forhold i et par år. Har ikke hatt de store problemene i oppveksten selv. Har alltid vært endel av den "riktige" gjengen, men har stort sett vært åpen for de fleste og hatt mange venner som kanskje ikke har hatt den samme sosiale akseptansen. Kan vel skryte på meg at jeg er en forståelsesfull person... Både voksne og unge har kommet til meg med sine problemer. Jeg er sjeldent ekspert på områdene, men er flink til å lytte og komme med forslag.

Kan også nevne at søsteren min slet med sterk anoreksi i mange år (5-6 år) og er nå over 10 år etter det startet 'frisk'. Så jeg vet litt om hvordan det er å være pårørende i en slik situasjon og har mine meninger om ulike måter å hjelpe en person som sliter med selvbilde.

 

Som sagt, send meg en PM så kanskje jeg er så heldig at jeg kan bidra med noe :)

 

- God jul!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Et glass toddy og en god såpe på tven er bedre enn alskens små forumtroll som prøver å trøste deg

 

Det er vel kun du som skiller deg ut som det lille forumtrollet her.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...