Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trenger du noen å snakke med?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Fint tiltak dette! Men, så over førstepost, der er det mange som man kan kontakte igjennom windows live.

Men så vidt jeg vet så finnes vel ikke windows live/msn lenger?

Hvis det er tilfellet så er det kanskje lurt å oppdatere førstepost med navn på skype eller lignende?

 

Aner ikke om dette er reèlt, men bare sier fra i tilfelle :)

Lenke til kommentar

Fint tiltak dette! Men, så over førstepost, der er det mange som man kan kontakte igjennom windows live.

Men så vidt jeg vet så finnes vel ikke windows live/msn lenger?

Hvis det er tilfellet så er det kanskje lurt å oppdatere førstepost med navn på skype eller lignende?

 

Aner ikke om dette er reèlt, men bare sier fra i tilfelle :)

 

Windows Live/MSN lever fortsatt. Microsoft planla egentlig å tvinge brukerne over til Skype, men planen ble utsatt pga mange faktorer - blant annet at MSN er vevd inn i svært mange tjenester hvor de ennå ikke har kommet med et skype alternativ.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-w7DZlO15

Noen jeg kan kontakte som har slitt med seksuell legning? Anonym poster: 2810cc1ee3473be04a584a30ea5828cb

 

Ikke jeg, men du kan alltid ta kontakt med meg.

Lenke til kommentar

Trenger en mannehjerne her!

 

Møtte en flott fyr på fest i helga, men litt usikker på hva han egentlig mente og ville.

Litt usikker på om han bare var ute etter sex og at alt det fine han sa bare var bullshit.

Har også litt lyst til å ta kontakt med han, men vet ikke om det er noe vits, eller om det bare er teit av meg.

 

Noen jeg kan sende en PM som vil høre en litt mer detaljert historie og komme med et par tips?

Lenke til kommentar

Stiller meg gjerne til disposisjon, er en flink lytter så hvis du har en vegg med tekst du bare vil tømme hjertet med, så bare send meg en PM. hvis noen også bare trenger noen til litt chit-chat, så har jeg ingen problem med å prate gjennom facebook hvis noen bare vil ha noen å prate med :)

 

Gutt 20 Forresten

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...