Lykketrolling Skrevet 4. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2013 Begynte på episode 3, men klarte ikke fullføre den. Ta for eksempel tidlig i episoden: De skulle dele seg inn i lag på to, så å dele seg inn i par ble nevnt. Leonard ville heller trekke navn fra en hatt, derfor ble Penny sur fordi hun mente Leonard kalte henne en idiot? WTF? Har sagt dette en og annen gang før, men nå mener jeg det for alvor: Jeg gidder ikke dette mølet mer. Takk til TBBT for tre fantastiske sesonger i starten og en og annen bra episode siden, men serien har gått fra genial til makkverk. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2013 Jeg synes denne episoden var den beste på lenge... Sheldon er virkelig sosialt tilbakestående, haha.. Lenke til kommentar
wha96 Skrevet 4. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2013 Jeg synes part 1 og 2, faktisk var ganske bra! Blir kanskje litt lei av Amy noen ganger, men ellers like bra som før! Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 4. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2013 Hvor ser dere de nyeste episodene? Bare laster ned? Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 5. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2013 Stort sett på ei svensk side som til tross for domenenavnet ikke har noe med sjørøvere å gjøre... Lenke til kommentar
wha96 Skrevet 5. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2013 Jeg ble tipset av swefilmer av en kompis, der ligger de fleste episoder av tv serier. Man laster ikke ned noe, lager bare bruker. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 8. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2013 (endret) Synes denne sesongen har vært ganske grei så langt. Bra Sheldon/Penny moments, og herlig at de har fått vekk hun dama til Raj. Likte også spider-man/Dr.Octopus referansen, viser at gutta følger med i comic-verdenen. Endret 8. oktober 2013 av Carlgutt Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 11. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2013 Nok en drittepisode, som vanlig. Og btw, om Indy ikke hadde lett etter arken, hadde nazistene drept Marion Ravenwood. Så helt ubrukelig var han vel ikke? Pluss, han gjemte kisten på slutten for å hindre at den havnet i gale hender. Den var rett og slett for farlig til å stilles ut på museum. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2013 Nok en drittepisode, som vanlig. Og btw, om Indy ikke hadde lett etter arken, hadde nazistene drept Marion Ravenwood. Så helt ubrukelig var han vel ikke? Uten Marion Ravenwood hadde vi kanskje unngått Shia Bøffeløff som ungen til Indy i fireren. I så måte kan man jo si at Indy gjorde verden en bjørnetjeneste når han reddet henne. Og arken hadde jo blitt liggende ute i ørkenen og antakeligvis blitt begravet av sand før noen hadde funnet den om Indy ikke hadde lagret den i lageret. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 11. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2013 Nja, i bibelen er det jo en del tegn på at dommedag nærmer seg. Månen blir rød, elvene blir til blod, antikrist blir født, Indy 4 blir laget... Tror neppe nazistene bare ville latt arken ligge i ørkenen. Det skal nok blåse rimelig mye før den blir så dekket av sand at ingen klarer å finne den, og kanskje spesielt når nazistene begynner å lure på hva som skjedde med diverse høystående offiserer som bare forsvant. Lenke til kommentar
Bodø/Glimt Skrevet 4. november 2013 Rapporter Del Skrevet 4. november 2013 Gleder meg til fredag... S7 har vært konge så langt. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 4. november 2013 Rapporter Del Skrevet 4. november 2013 Greia med at det ikke var episode forige fredag? Lenke til kommentar
Bodø/Glimt Skrevet 4. november 2013 Rapporter Del Skrevet 4. november 2013 Nei, var vist en pause. Flere serier som hadde det forrige uke. Følger bare denne jeg: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_The_Big_Bang_Theory_episodes#Season_7_.282013.29 Lenke til kommentar
wha96 Skrevet 4. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2013 Haha, må si at episode 9 var konge. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 12. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2013 Takk til TBBT for tre fantastiske sesonger i starten og en og annen bra episode siden, men serien har gått fra genial til makkverk. Så absolutt einig. Eg såg litt frå sesong 2 her om dagen, det var så deilig å sleppe Bernadette og Amy. Makan til elendege skodespelarar og blodirriterande roller. Kvar gong Bernadette snakkar, har eg lyst til å kaste noko på tv-en. Dagens klage slutt. Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 12. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2013 Synes de siste episodene har vært bra Lenke til kommentar
nybb Skrevet 15. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2013 Sesong 7 har så langt vært jevnere og bedre enn de to siste sesongene! Lenke til kommentar
ImagineAnarchy Skrevet 19. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2013 Begynte på episode 3, men klarte ikke fullføre den. Ta for eksempel tidlig i episoden: De skulle dele seg inn i lag på to, så å dele seg inn i par ble nevnt. Leonard ville heller trekke navn fra en hatt, derfor ble Penny sur fordi hun mente Leonard kalte henne en idiot? WTF? Har sagt dette en og annen gang før, men nå mener jeg det for alvor: Jeg gidder ikke dette mølet mer. Takk til TBBT for tre fantastiske sesonger i starten og en og annen bra episode siden, men serien har gått fra genial til makkverk. Er jo en av de beste episodene. Howard og Amy er bare fantastiske i den episoden Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2013 Har Stuart hatt noe særlig de to siste sesongene å gjøre? De driver tydeligvis å legger opp til spinoff rundt Stuart og hans comic-shop (som aldri har Marvel-tegenserier ) etter The Big Bang Theory avsluttes. Som kanskje etter 3 sesonger fra høsten neste år av. Ettersom skuespillerne skal visstnok ha fått en avtale om 3 nye sesonger ifølge hva Deadline.com skrev for noen dager sida. Lenke til kommentar
wha96 Skrevet 20. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2013 Stuart har vell nettopp fått like stor rolle som de andre skuespillerne, mener jeg å ha lest. Hvis de planlegger å slutte etter sesong 10, så synes jeg det er et fint sted å runde av. Var vell der Friends rundet av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå