Gå til innhold

The Big Bang Theory - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg streamer rett fra nettet. Da er det i det minste litt lovlig. :p Har bare klart å se ferdig første og tredje episode, uten at jeg kan si de var noe særlig bra. Andre episode klarte jeg bare halvveis, men lot den stå på i bakgrunnen mens jeg gjorde noe annet. Nå da Sheldon har fått en assistent har vi dessverre ikke blitt kvitt Amy og/eller Barnadette, men vi har faktisk enda en idiot som ødelegger serien. Way to go... Og hvor blir det av Stuart? Skulle ikke han være fast inventar denne sesongen?

Lenke til kommentar

At Stuard er med som mer eller mindre fast høres bra ut på papiret, men i praksis merker man fort at det blir for mye av det gode. Det er en grunn til hvorfor karakterer som er med en gang i blandt er så populære. Har man de for ofte blir man fort lei av dem, og det er vanskelig å holde stilen deres når de må lage nye vitser som passer ham hver eneste uke (mer eller mindre).

 

En annen ting jeg har lagt merke til er at Amy ser ut til å ta over serien mer og mer. Hun er ikke bare med i hver eneste episode, men hun har ofte en viktig rolle i hver eneste episode. Det er ikke en bra utvikling, for å si det mildt...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...