Gå til innhold

The Big Bang Theory - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Likte veldig godt den episoden med det lille rommet også, spesielt Raj sin entusiasme :p Dumt de ikke går på tv.. Hva skjedde med episode 9? Kommer det ikke en ny hver torsdag?

Det var nettopp Thanksgiving der borte, så de aller fleste serier tok en ukes pause. Episode 9 kommer neste uke i stedet.

 

Endelig en bra episode! :D Det var faen meg på tide, og som vanlig prøvde Amy så godt hun kunne å ødelegge alt. Skjønner ikke hvorfor de lar henne ta over samtlige scener hun er i. Hun er bare en irriterene bi-karakter, så hvorfor behandler de henne som hovedpersonen? Men alt i alt beste episoden denne sesongen så langt. Ikke at det sier mye...

Endret av Lykketrolling
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Helt enig med lykketrolling, de gode personene forsvinner mer og mer mens den dårlige blir mer og mer med i serien..

 

Har veldig lyst på noen episoder som gamle gjengen, Sheldon, Raj, Leonard, Howard og Penny. Synes Bernadette "stjeler" kåtheten til Howard som han håpløst kan sjekke damer med. Ønsker at serien blir mer nerdete slik som i begynnelsen. På 6 sesonger har de nesten gått fra humor til såpe..

 

Kunne også tenkt meg at Sheldon på ett eller annet vis endte opp med en skikkelig lekker dame, som er dum som et brød men allikavel blir de kjærester.

Lenke til kommentar
Kunne også tenkt meg at Sheldon på ett eller annet vis endte opp med en skikkelig lekker dame, som er dum som et brød men allikavel blir de kjærester.
Jeg håper faktisk Sheldon blir homo. Det kan forhåpentligvis sparke i gang litt konflikter her og der, så vi kan få en endring i serien. Aner ikke om det blir bra, men kan neppe bli noe særlig verre.
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Der var TBBT i gang igjen, og serien er død for min del. Var en ufattelig kjedelig episode, og det til tross for at Amy bare hadde en liten rolle denne gangen. Trist å se hvor elendig serien er blitt. :( Og hva skjedde med Raj og Howard? Idiotisk at vi ikke fikk se hva som skjedde videre der. Sånne tabber som de gjorde vyesw ikke bare feies unna og glemmes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...