Gå til innhold

The Big Bang Theory - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Begynte på episode 3, men klarte ikke fullføre den. Ta for eksempel tidlig i episoden: De skulle dele seg inn i lag på to, så å dele seg inn i par ble nevnt. Leonard ville heller trekke navn fra en hatt, derfor ble Penny sur fordi hun mente Leonard kalte henne en idiot? WTF? Har sagt dette en og annen gang før, men nå mener jeg det for alvor: Jeg gidder ikke dette mølet mer. Takk til TBBT for tre fantastiske sesonger i starten og en og annen bra episode siden, men serien har gått fra genial til makkverk. :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nok en drittepisode, som vanlig. Og btw, om Indy ikke hadde lett etter arken, hadde nazistene drept Marion Ravenwood. Så helt ubrukelig var han vel ikke?

 

Uten Marion Ravenwood hadde vi kanskje unngått Shia Bøffeløff som ungen til Indy i fireren. I så måte kan man jo si at Indy gjorde verden en bjørnetjeneste når han reddet henne. Og arken hadde jo blitt liggende ute i ørkenen og antakeligvis blitt begravet av sand før noen hadde funnet den om Indy ikke hadde lagret den i lageret.

Lenke til kommentar

Nja, i bibelen er det jo en del tegn på at dommedag nærmer seg. Månen blir rød, elvene blir til blod, antikrist blir født, Indy 4 blir laget... :p

 

Tror neppe nazistene bare ville latt arken ligge i ørkenen. Det skal nok blåse rimelig mye før den blir så dekket av sand at ingen klarer å finne den, og kanskje spesielt når nazistene begynner å lure på hva som skjedde med diverse høystående offiserer som bare forsvant. ;)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Takk til TBBT for tre fantastiske sesonger i starten og en og annen bra episode siden, men serien har gått fra genial til makkverk. :(

Så absolutt einig. Eg såg litt frå sesong 2 her om dagen, det var så deilig å sleppe Bernadette og Amy. Makan til elendege skodespelarar og blodirriterande roller. Kvar gong Bernadette snakkar, har eg lyst til å kaste noko på tv-en.

 

 

Dagens klage slutt.

Lenke til kommentar

Begynte på episode 3, men klarte ikke fullføre den. Ta for eksempel tidlig i episoden: De skulle dele seg inn i lag på to, så å dele seg inn i par ble nevnt. Leonard ville heller trekke navn fra en hatt, derfor ble Penny sur fordi hun mente Leonard kalte henne en idiot? WTF? Har sagt dette en og annen gang før, men nå mener jeg det for alvor: Jeg gidder ikke dette mølet mer. Takk til TBBT for tre fantastiske sesonger i starten og en og annen bra episode siden, men serien har gått fra genial til makkverk. :(

Er jo en av de beste episodene. Howard og Amy er bare fantastiske i den episoden :D

Lenke til kommentar

Har Stuart hatt noe særlig de to siste sesongene å gjøre?

De driver tydeligvis å legger opp til spinoff rundt Stuart og hans comic-shop (som aldri har Marvel-tegenserier :p ) etter The Big Bang Theory avsluttes. Som kanskje etter 3 sesonger fra høsten neste år av. Ettersom skuespillerne skal visstnok ha fått en avtale om 3 nye sesonger ifølge hva Deadline.com skrev for noen dager sida.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...