Gå til innhold

The Big Bang Theory - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Er det jeg eller side 3 som er teite? :)

 

Har du lest hele artikkelen?

 

 

"I USA nærmere det seg sesongavslutningen til den sjette sesongen, og i en episode som ble sendt på skjermen nylig har de to nerdene sex - men kun via sine rollespillkarakterer Dungeons & Dragons."

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du lest hele artikkelen?

 

 

"I USA nærmere det seg sesongavslutningen til den sjette sesongen, og i en episode som ble sendt på skjermen nylig har de to nerdene sex - men kun via sine rollespillkarakterer Dungeons & Dragons."

 

 

Tydeligvis ikke godt nok :tease: Teit overskrift og ingress!

 

Lurer på hvordan de løser det fremmover i henhold til at samtlige nerdene snart er mer eller mindre "normale". Syns det er en rar utvikling egentlig.

Lenke til kommentar

Det er lett å løse. Enten blir en av damene gravid, eller minst ett av parene slår opp. Men med tanke på at serien snart kan kalles Big Amy Theory vil hun neppe forlate serien, og jeg tviler på at Barnadette ble gift bare for å forlate serien. Da står det nok på dama til Raj. Hun er jo litt sær, så kanskje hun blir en "ny" Howard? Men ærlig talt begynner det å bli for mange karakterer, så noen bør dra snart.

 

Edit: Og der var sesongfinalen over. Kan ikke si jeg gleder meg til neste sesong, akkurat. Når serien endelig ser ut til å gå i riktig retning klarer de faen meg å snu tvert om og gjøre den enda verre enn før? WTF? Og ja, Howard var i verdensrommet. Vi har skjønt det!!!!!! At de var på nordpolen ble derimot totalt oversett...

Endret av Lykketrolling
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Ja, det var ganske morsomt når Howard og Raj prøvde å finne en match til Sheldon på kødd, og faktisk fikk en treff. Men det burde absolutt ha sluttet der. Å dra kjerrina med videre i serien ble bare tragisk. Barnadette er ille nok, men i det minste pen å se på (så lenge hun holder kjeft, så jeg slipper den skjærende stemmen). Men vi trenger ikke flere enn det. Det er nok derfor Raj er singel nå. Men nå kan han jo snakke med damer når han er edru, så da ordner det seg vel. Sigh... Var faktisk bekymret en stund for at han skulle få napp hos hun professor-dama. Ja, serien er virkelig blitt så ræva.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

At serien er populær i USA er ikke så rart. Den har jo gått mer og mer over til en standard sitcom uten noe sjel eller personlighet. Nerdene er for lengst borte, og både Sheldon, Howard og Penny er bare bleke kopier av hva de engang var. Howard var morsomt som pervers gris, og nå er han gift. Sheldon var morsom fordi han sosialt var totalt idiot, og Penny var morsom fordi hun var helt uvitende om hva nerdene egentlig holdt på med. Straks noen nevnte noe teknisk forsto hun ingenting. Nå er Howard gift, Sheldon har kjæreste, og Penny har ikke hatt problemer med å følge med på noe som helst på lenge. Jeg bare grøsser med tanken på hva som skjer når første dame blir gravid. Det er neppe lenge til...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...