Gå til innhold

Idol 2007 - Hva synes dere så langt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Timian sang seg til sin egen idolgrav idag. Hvorfor i allverden den låten? Skuffende valg deluxe. jeg liker særpreget han har i stemmen, noe som var totalt fraværende i denne låta

 

Eneste som kan redde guttungen er om Hele Møre Og Romsdal Fylke stemmer på han, noe som ikke vil skje. Eller jeg skal ikke være for sikker før resultatet er telt opp.

 

Vil si Glenn overbeviste meg mest , stemmen var mer riktig en noen gang.

 

Resten gir jeg en blanke i :)

 

håper konseptet kan dø ut snart, begynner å bli litt slitsomt

Lenke til kommentar

Linnea høres ut som hun har spist testosteron hele livet med den stemmen. Men hu er søt.

 

Glenn hadde en fet versjon av Here I go Again, men han når ikke David Coverdale (Whitesnake) til kneskålene vokalmessig. "Growl"-en til Glenn høres bare fake ut.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Skuffende at de ikke bruker sofaen lenger. Hele konseptet og hvordan de gjør det virker veldig...døvt. Vanskelig å sette helt fingeren på det, men...

Enig.. Thomas og Harald hadde de beste sesongene!

Mykje betre programledere også mener jeg.. Mer uavhengig av manus..? Virker i alle fall som om alt som dette årets programledere sier kommer rett fra manus..

:)

Lenke til kommentar

Første sesongen var den beste, i 2003, når Thomas og Harald var programledere, og etter hver deltager hadde sunget så satt de i en sofa (nei ikke den samme sofaen som utstemmingssofaen som jeg også savner) og snakket litt med programlederne. Det gjør de ikke lenger, virker ikke som de tar seg tid til det. Bare rusher videre.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Jeg synes Timian gjorde det ganske dårlig i går jeg. Han sag ikke så rent som han pleier, og fremførelsen var rett og slett kjedelig. Anne gjorde det middels bra, og valgte en spenstig låt. Men i forhold til å sanke stemmer var det vel ikke akkurat et klokt låtvalg. Ellers synes jeg Kim Rune og Åste gjorde de beste fremførelsene.

Lenke til kommentar
Kim Rune er bare kvalm, i tillegg til at han ødelegger Billie Jean :(

 

Jeg skjønner ikke hva det er med den fyren. Er jo som en hvalross som tror han er Ricky Martin. Må jo lukke øynene for å ikke bli irritert. Sammenligningen med Kurt Nilsen ser jeg så absolutt ikke, Kurt Nilsen åler seg ikke rundt på scenen i et dårlig forsøk på å være Shakira. Fremførelsen til Kim Rune er jo helt malplassert. Litt stygt å si, men det er inntrykket jeg sitter igjen med når en overvektig kar kler seg i trange klær og åler seg rundt med et sleskt smil. Ganske absurd og lite tiltalende å se på. Han kan tone det litt mer ned, for han kan jo absolutt synge.

 

Terningkast 2 til første finaleshow. Dette ser absolutt ikke lovende ut. Dommerne repeterer seg selv (er seriøst lei av hun skrullingen som maser om "å komme ut/sprudle på scenen", er jo det eneste hun makter å si i tilbakemelding) og hvordan i all verden Jan Fredrik kan være så entusiastisk på vegne av den gjengen med deltagere er beyond me. Virker som et spill for galleriet. Og mer kunstige programledere skal man lete lenge etter, det er ikke bare på skuespillersiden nordmenn er elendig.

Lenke til kommentar

Gårsdagens sending var nok et bevis på at norsk idol er laaaangt unna American Idol. Sendningen var rett og slett tragisk dårlig og ingen av deltagerne imponerte meg skikkelig. Enig med dere som ikke liker Kim Rune. Han er bare fæl å høre på.

 

Jeg gir første sending terningkast 1. Totalt bortkastet tid.

Lenke til kommentar

Psykologisk sett kan det forklares at dommerne virker mer fornøyde med deltakerne enn det er grunnlag for. Det er deres beslutninger som førte dem videre fra audition-rundene, og dermed søker de (ikke nødvendigvis bevisst) å rettferdiggjøre beslutningene overfor seg selv.

 

Forklaringen kan selvsagt også være enklere. Jan Fredrik er uansett skikkelig drøy, skulle nesten tro han hadde mottatt usømmelige ytelser fra enkelte av deltakerne.

 

 

Ellers synd med Anne. Selv om låtvalget var dårlig og det slik sett var "fortjent", ville jeg helst sett Timian og Linnea ut først. De er ikke uten kvaliteter, men jeg synes ikke oppvisningene holder.

Endret av Cyberfrog
Lenke til kommentar

Det er veldig lågt, kan ikkje hugse det har vore så dårleg før. I første finalerunde var det ingen av dei som imponerte meg. Timian burde gått ut, han syng ikkje fint. Linnea har ei stemme som ikkje treff meg spesielt godt, søt og alt det der, men langt frå god nok.

 

Den beste var nok Åste som sang solid, Isabella gjorde fint lite ut av seg. Har nok ikkje like mykje "edge" som Alanis Morrisette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...