Gå til innhold

Idol 2007 - Hva synes dere så langt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kim rune er gay, åste er for gammal. (men må innrømme de har stemmer )

 

GO Linda and Glenn :new_woot:

 

Kan folk slutte å stemme på Linnea? Katten min synger bedre.

Helt tragisk. Det verste av alt er de positive tilbakemeldingene hun får av dommerne. Hva feiler det dem?

Åh, jeg er så enig. Fatter ikke hvorfor hun fortsatt er med, og jeg blir skikkelig irritert når Jan Fredrik alltid skal forsvare henne, og rose henne opp i skyene, når hun synger like dårlig hver eneste gang.

er så enig, linea skulle vært ute av idol for lengesiden. og hun sang ELENDIG på fredag, er helt sykt hvor mange fjortiss gutter som stemmer på henne fordi hun er pen men synger som en hest.

 

 

Ja hun må ut, syntes hun var sjønn på audition, men nå er det latterlig at hun idet hele tatt er med.

Lenke til kommentar
Kim rune er gay, åste er for gammal. (men må innrømme de har stemmer )

 

GO Linda and Glenn :new_woot:

 

Tror da Glenn er eldre enn Åste.

 

Følger ikke med på Idol, men synes Glenn fortjener å vinne i alle fall

 

 

Glenn er den eldste tror jeg og det er klart han som fortjener å vinne.

Kim Rune er liksom for god, ingen vil la være å stemme på han liksom fordi han fortjener det, men jeg liker ikke ham anyway.

 

Go Glenn.

Lenke til kommentar

Med unntak av Marius var alle nåværende deltakere enten for gamle eller for unge til å være med i fjor. Det er riktignok mulig at noen av de som er 17 år nå, hadde fylt 16 da Idol begynte i fjor, men det det begynte tidligere da.

 

Poenget mitt er uansett at det ser ut som det begynner å bli tomt for gode vokalister i Norge som i tillegg er villige til å delta på Idol. Kanskje på tide å la Idol få et par-tre års pause...?

 

Når det gjelder i kveld, så tror jeg Bjørn Johan ryker ut. Jeg tror kanskje han får selskap av Åste og Marius på bunn tre.

Lenke til kommentar

Håper for guds skyld ikke at Bjørn Johan ryker i kveld. Gleder meg enormt til han skal synge Paolo Nutini. Har venta på at Linnea skulle gå ut helt siden hu ble sendt videre første gang, så håper hun ryker i kveld, selv om jeg tror kanskje Marius og Åste er litt i faresonen. Marius fordi han begynner å bli litt oppbrukt, og Åste fordi jeg er redd hun ikke klarer å fenge seerne med en så rolig låt. Mine favoritter er Bjørn Johan og Åste. Tror jeg. :fun:

Lenke til kommentar

Selv om mange er veldig dyktige så mener jeg at den eneste med særpreg er Timian. Nesten synd at han opptrer på Idol, han kunne blitt veldig god frontsanger i et band.

 

Vel han kan vel strengt tatt bli det fortsatt, håper det skjer. Han er ihvertfall en meget dyktig låtskriver i tillegg til den kule stemmen hans.

Lenke til kommentar

Bjørn-Johan gjorde en direkte kjedelig framføring idag. Han lå for mye bakpå og klarte ikke helt å følge med i sangen. Kjedelig låtvalg, synes jeg, og lite engasjerende.

 

Kim Rune gjør som vanlig en utrolig bra framføring. Litt kjedelig låtvalg, men bra framført. Han er kanskje den deltakeren ved siden av Åste som har best sangkvaliteter. I det hele tatt en veldig bra framføring!

 

Åste gjorde helt klart den beste framføringen idag. Hun er utrolig flink å synge, og gjør en veldig bra låt. Spennende låtvalg hadde hun også.

 

Linnea hadde dagens modigste låtvalg. Stemmen forsvant litt mye i miksen. hun gjorde though en dårlig framføring. Sang ikke helt bra. Men fikk alikevel en trøstestemme av meg.

 

Timian skal ha pluss for å synge sin egen låt. Though sang han noe falskt, og var ikke helt på høyde idag.

 

Linda hadde tidenes kjedeligste låtvalg. Typiske topp 20-låter er så lite engasjerende og kjedelige at det er ødeleggende for hele inntrykket. Hun er helt kurrant til å synge, men ikke mer.

 

Marius hadde et bra låtvalg. Litt rock i Idol er aldri dumt. Sang noe falskt, men alt i alt en grei framføring.

 

Glenn hadde et meget bra låtvalg. En god framføring gjorde han også. Den tredje beste idag kun slått av Åste og Kim Rune.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...