Gå til innhold

Idol 2007 - Hva synes dere så langt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kim Rune er bare kvalm, i tillegg til at han ødelegger Billie Jean :(

Enig, men mange har sett på ham som en "ny Kurt".... greit at han har mellomrommet mellom tennene, og at han kan synge, men tror aldri han blir en ny Kurt....

 

Personlig likte jeg Anne Sophie i dag, og hun burde gått videre..... det synes jeg forgje gang også, men norges befolkning er tydeligvis ikke enig

Lenke til kommentar

så på reprisen av 'so you think you can dance' i dag. da var det over 8 mill stemmer som hadde blitt registrert. på wild-card-runden av norske 'idol' var det ny rekord mer like over 300 000 stemmer... jeg tipper på at 'american idol' har flere stemmere enn danseshowet... så det er kanskje ikke bare i ant. gode sangere at de skiller seg ut. men ja, helt klart forskjell...

Lenke til kommentar

Personlig tror jeg at Idol har utspilt sin rolle i Norge. Jeg synes at årets deltakere er middelmådige. Hadde de vært med for 2-3 år siden, hadde kanskje bare en av disse vært i finalerunden. Norge er et lite land, derfor synes jeg at Idol bør ta en pause på minst 5 år, før det kommer på skjermen igjen.

Endret av Sonja84
Lenke til kommentar

Mitt forslag hadde vært å hoppet over semifinalene. Det er bare tåpelig at to og to skal gå videre fra en gruppe på seks, åtte eller ti deltakere. Finalene burde begynne på 24 (som det gjør i USA), med 12 gutter og 12 jenter. Da kunne jentene og guttene konkurrere hver for seg til det var 6 + 6 igjen, så ble det slått sammen og de "ordinære" finalerundene kunne ha begynt.

 

Med semifinalerundene blir det for mye pr-/hype-faktor som avgjør hvem som skal gå videre.

Lenke til kommentar
Hvis ikke Linda (Steen? Var det det? 17, Porsgrunn) vinner dette, så skjønner jeg ingenting. Nå har jeg sett tre semifinaler, og der de andre deltakerne hørtes ut som dårlige karaokesangere sto Linda fram som flink artist.

 

Jeg er helt enig, og vil i den anledning ta tilbake litt av alt det negative jeg sa om årets idol-finalister. På det tidspunktet hadde jeg enda ikke sett onsdagens program, men så det i reprise i helgen og må virkelig si jeg ble imponert. Her fikk vi altså en jente som ikke bare kunne synge, men som også virker utrolig sjarmerende og pen i tillegg. Ble nesten litt betatt der og da. Spent på hva vi får se av henne videre, tror hun kan nå langt.

Linda Steen for idol 2007 :cool:

27.jpg

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
så på reprisen av 'so you think you can dance' i dag. da var det over 8 mill stemmer som hadde blitt registrert. på wild-card-runden av norske 'idol' var det ny rekord mer like over 300 000 stemmer... jeg tipper på at 'american idol' har flere stemmere enn danseshowet... så det er kanskje ikke bare i ant. gode sangere at de skiller seg ut. men ja, helt klart forskjell...

Så er det gratis å ringe i statene på slike ting også da.... litt forskjell. Tror Idol hadde hatt flere stemmer om det ikke hadde kostet 5 kroner å stemme

Lenke til kommentar
Så er det gratis å ringe i statene på slike ting også da.... litt forskjell. Tror Idol hadde hatt flere stemmer om det ikke hadde kostet 5 kroner å stemme

Er det? Det visste jeg ikke. Hadde det vært gratis her, hadde nok mange flere stemt, ja. Tror også mange tenker "h*n er så flink, så det er sikkert noen andre som stemmer på han/henne".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...