Gå til innhold

Idol 2007 - Hva synes dere så langt?


Anbefalte innlegg

Det er veldig lågt, kan ikkje hugse det har vore så dårleg før.

 

 

Da har du dårlig hukommelse. :p Nivået i år er skyhøyt sammenliknet med de første fire sesongene.

 

Både Glenn, Åste, Kim Rune og Linda hadde vært soleklare vinnerkandidater i de foregående sesongene, kanskje med unntak av Idol 2003 da Kurt var med.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vet hva Idol mangler i år. En dame med digre pupper. Ja, faktisk. For to år siden hadde vi Sandra Lyng Haugen. Året etter var det venninna hennes (husker ikke navn). Liten slank brunette med digre pupper. I år er det..ingen.

 

 

Hvis det er Tone D. Aaberge du snakker om så hadde vel ikke hun så kolossale bryster. Ganske normale, men hun hadde likevel utseendet med seg da.

 

Synes årets sesong har de mest sjarmerende damene. ;)

Lenke til kommentar
Jeg vet hva Idol mangler i år. En dame med digre pupper. Ja, faktisk. For to år siden hadde vi Sandra Lyng Haugen. Året etter var det venninna hennes (husker ikke navn). Liten slank brunette med digre pupper. I år er det..ingen.

 

 

Hvis det er Tone D. Aaberge du snakker om så hadde vel ikke hun så kolossale bryster. Ganske normale, men hun hadde likevel utseendet med seg da.

 

Synes årets sesong har de mest sjarmerende damene. ;)

 

Nei det er ikke Tone jeg snakker om. Hun her røk ut en gang i finalerundene.

Mener hun også hadde en rar dialekt. Også var hun kjæreste med han Håkon Njøten som også var med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...