Gå til innhold

Hvilken 24" skal vi teste?


enden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ta med en av de billige VGA-skjermene. Er nysgjerrig på om DVI virkelig er så mye bedre i praksis som alle sier.

9387846[/snapback]

Det trenger jeg ingen test for å kunne garantere deg :)

 

Uten tvil, bør dere også ta med NEC 24’’ MultiSync LCD2470WXN-BK, så Dell får noe å bryne seg på.

9387996[/snapback]

Jeg tror nok Dell får brynet seg godt på Eizoen, men noterer forslaget :)

 

Er det forresten veldig viktig at den er svart, siden du eksplisitt nevner den svarte modellen - sånn som et siste krampeaktig pek tilbake til modelldiskusjonen tidligere :p

Endret av enden
Lenke til kommentar
test hp sin nye w2408 -

jeg skal kjøpe ny skjerm til under 4000,-

det er det nok mange andre som tenker også

 

dessuten er finner jeg ikke tester av denne skjermen andre steder heller - det kan dra noen utenlandske "review" søkere til å klikke seg inn på norske sider...lol

9391131[/snapback]

Støtter denne 100%. evt LG sin 24", den skal vistnok knuse samsung sin.

Lenke til kommentar
Den superbillige Acer AL2416Ws og den nye HP w2408

 

Det blir spennende å se hvordan budsjettmodellene er i forhold til de man betaler dobbelt så mye for.

 

Jeg er helt enig i det siste du sa, men jeg synes ikke man skal teste modeller med bare VGA. De som faktisk klarer å finne frem en test på hwno vil ikke vurdere noe annet enn DVI uansett. Jeg synes et lite forumsøk etter de mest diskuterte modellene er på sin plass. Jeg tipper at Samsung 245B og Acer AL2423W vil være aktuelle da.

Lenke til kommentar
Jeg synes et lite forumsøk etter de mest diskuterte modellene er på sin plass. Jeg tipper at Samsung 245B og Acer AL2423W vil være aktuelle da.

9392809[/snapback]

Jeg har i alle fall tatt utgangspunkt i de mest besøkte modellene i prisguiden (+ den helt nye Eizoen) da jeg plukket ut de tre første kandidatene :)

Lenke til kommentar
Den superbillige Acer AL2416Ws og den nye HP w2408

 

Det blir spennende å se hvordan budsjettmodellene er i forhold til de man betaler dobbelt så mye for. Den aller billigste koster jo bare 3100 kr og det får meg til å få lyst til å kjøpe minst et par stykker. :p

 

Hva får man igjen for å bruke noen tusenlapper ekstra på de dyre 24-tommerne?

9391448[/snapback]

 

 

Boris agrees!

Lenke til kommentar
Jeg er helt enig i det siste du sa, men jeg synes ikke man skal teste modeller med bare VGA.

9392809[/snapback]

Hadde det ikke vært for at jeg trenger og vil ha to innganger å veksle mellom på skjermene mine så ville jeg vurdert den 24-tommeren med kun VGA. Kvalitetsforskjellen på VGA og DVI trenger ikke være spesielt merkbar om bare skjermen er beregnet for å bruke VGA-signalet på en god måte, noe mange av de gamle (15-19") LCD-skjermene med både DVI-port og VGA var.

 

Selv legger jeg ikke noe særlig merke til kvalitetsforskjeller når jeg veksler mellom VGA-inngangen og DVI-inngangen på min Dell 24-tommer. Det er kun når jeg ser bestemt etter forskjeller jeg klarer å se de.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...