Gå til innhold

Demo av Medal of Honor: Airborne (PC)


Anbefalte innlegg

Når man er i loading-screenen så ser man jo hvilke klasser man får av de forskjellige soldatene. Den soldattypen vi tydeligvis sloss mot er "trained" soldier, som er rangert til 1 av 10 der 10 er best. Synes de godt kunne hvertfall gitt oss noen av "5-7" eller noe sånt av enheter slik at vi kunne kanskje oppleve litt av A.I'en... menmen, uansett et kongespill :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ah, dritfett! Dette blir kjøp :cool:

 

MOH/COD intensiteten er definitivt til stede. Likte det at man kan lande hvor som helst og velge hvor man skal gå først osv, er jo poenget med spillet, og det funker! Grafikken er konge, veldig bra bruk av motion blur. Flytende med alt på max @ 1680x1050. Eneste minuset var våpenlydene.. syns de var litt slappe. Ikke dårlige, men de kunne godt hatt litt mer 'oomph'. Ingen stor ting dog.

 

Heh, lurer på hva folka bar Hour of Victory tenker når de spiller dette.. "Faen, det var jo dette vi skulle lage.." :ohmy:

Lenke til kommentar

Og animasjonene når folka blir skutt... HERLIG! :love:

 

Veit ikke om dette er blitt vanlig i nyere spill, men hvis du skyter noen i f. eks. magen vil de holde seg i magen, synke sammen og dø samtidig som de reagerer på omgivelsene, istedet for å magisk bli til en komplett ragdoll med en gang de blir skutt, uansett hvor. Vanskelig å forklare egentlig..

Lenke til kommentar

Dette spillet var kanonfett, og ja, har spilt BiA og e veldig kresen på realisme. Men har spilt ein del MoH-spill og dei e som Call of Duty, arkade. Eg syns spillet var heftig, og det med våpenoppgraderinger var litt stilig. MoH har aldri ment for å være realistisk. Det med dårlig A.I. fikses sikkert med ein patch i fullversjonen visst "problemet" fortsatt e der.

Lenke til kommentar

lurer på noe. spilte demoen nå men hakka litt.

 

 

hva kan jeg kjøre på?

 

har 20 tommer lcd skjerm.

 

jeg har

amd 3700+ s939

2gb patriot ram

7800gt

hiper 580w

500gb

asus a8n sli deluxe hovedkort

 

 

hva er anbefalt for meg å kjøre da slik at jeg får bra grafikk uten hakking, fri flyt?

Lenke til kommentar

Har folk gått inn for at dette spillet er dårlig før man prøvde det eller? Virker slik..

 

Selv ble jeg imponert og likte veldig godt den nye styringa, ironsight med duck og lean. Var veldig nyttig når man løp inn i bygninger og gjemte seg under vinduer osv. Følte de har fått til et dramatisk gameplay med mye flanking og cover.

 

MoH skal være litt mer arkade enn feks BiA. AI var helt okei til og være demo. Fienden løp etter cover når du kom og de trakk seg faktisk tilbake et par ganger. Må også tenke på at de fleste man kjempet mot ikke engang var tyskere men italienere.

 

Lydene var kanskje ikke det beste men ihvertfall ikke så dårlig som folk her skal ha det til.

 

Ragdollsa bugga bittelitt av og til men det skjer vel i de fleste spill nå om dagen. Fikk faktisk en dude til og falle over rekkverket ved ei trapp og han hang igjen i armen! Enig at det er litt kjekkere og se at de faktisk holder seg på plassen de blir skutt på før de av og til siger sammen istedenfor instant ragdoll.

 

Grafikken var veldig bra og jeg spilte ikke engang på high. Granatene var helt okei men heldigvis så dømmer ikke jeg ett spill om det er dårlig eller bra utifra grafikk :)

Lenke til kommentar

Nesten litt deilig at folk klager så mye. Det eg har sett av spillet har ikkje overbevist meg noe særlig sånn sett. Men eg greier bare ikkje gi slipp på konseptet om å lande bortimot kor man vil, og forme gameplayet der etter.

 

Så med all denne sytinga kan ikkje denne gjøre noe ann enn å overaske meg tror eg. Venter deg på 360 demoen.

Lenke til kommentar
Når man er i loading-screenen så ser man jo hvilke klasser man får av de forskjellige soldatene. Den soldattypen vi tydeligvis sloss mot er "trained" soldier, som er rangert til 1 av 10 der 10 er best. Synes de godt kunne hvertfall gitt oss noen av "5-7" eller noe sånt av enheter slik at vi kunne kanskje oppleve litt av A.I'en... menmen, uansett et kongespill :D

9345949[/snapback]

 

de er 1 av 10 fordi de er italianske

Lenke til kommentar

Ja, dere er heldige som fikk installert spillet i det hele. Jeg kommer ikke så langt en gang. Når jeg klikker autorun.exe å skal begynne å installere kommer det opp et feilvindu med følgende beskjed:

 

 

Microsoft Visual C++ 2005 Redistributable

 

" Error 1935. Det oppstod en feil under installasjonen av samlingen Microsoft. VC80 ATL,type="win32",version="8.0.50727.762",publicKeyToken="1fc8b3b9a1e18e3b",processorArchitecture="x86".

Se i Hejlp og støtte for å få mer informasjon. "

 

Skjønner ikke bæra. Jeg kjører Windows Vista 32bit og tilfredsstiller alle systemkrav til spillet og har hentet ned de siste driverne...

 

Noen som vet eller har opplevd det samme? :(

Endret av The7thSense
Lenke til kommentar
Ja, dere er heldige som fikk installert spillet i det hele. Jeg kommer ikke så langt en gang. Når jeg klikker autorun.exe å skal begynne å installere kommer det opp et feilvindu med følgende beskjed:

 

 

Microsoft Visual C++ 2005 Redistributable

 

" Error 1935. Det oppstod en feil under installasjonen av samlingen Microsoft. VC80 ATL,type="win32",version="8.0.50727.762",publicKeyToken="1fc8b3b9a1e18e3b",processorArchitecture="x86".

Se i Hejlp og støtte for å få mer informasjon. "

 

Skjønner ikke bæra. Jeg kjører Windows Vista 32bit og tilfredsstiller alle systemkrav til spillet og har hentet ned de siste driverne...

 

Noen som vet eller har opplevd det samme?  :(

9347318[/snapback]

Får samme feil jeg også,kjører Vista 64bit.Står i readme filen i demo`n

 

REQUIRED SYSTEM SPECIFICATIONS:

 

• OS: Windows XP (SP2), Windows Vista (32-bit; 64-bit versions of

Windows Vista are not supported)

Lenke til kommentar

Barone: jeg spiller det med samme system som deg (1 gb ram) på fullt i 1024x768 med minimalt med lagg. Så vil tro du burde klare det med din og.

 

Synes rett og slett det ser ut til at folk ikke liker spillet fordi de ikke vil. Mye som bør rettes opp men ingen vits i å overdrive heller. Og gunfreak: hva magien angår er det vell ikke verre enn at han setter på ett talerkenmagasin, ikke sånn veldig magisk. Og snakk magi: hva med soldatene som magisk dukker opp igjen etter å ha dødd i brothers in arms?

Lenke til kommentar
Og snakk magi: hva med soldatene som magisk dukker opp igjen etter å ha dødd i brothers in arms?

9347465[/snapback]

Kan du, kjære herzeleid, fortelle meg hvordan utviklerne av BiA skulle gjort den saken på en annen måte når spillet følger en fast historie?

Endret av Selvin
Lenke til kommentar
Her er en spillbar demo av Medal of Honor: Airborne, hvor vi får rollen som fallskjermsoldat under andre verdenskrig.

 

 

Les mer

9342522[/snapback]

 

Jeg har prøvd demoen og er lite imponert. Fin grafikk, men litt tegneserie preg over seg har det. Lyden synes jeg heller ikke er særlig imponerende. Ingen ting nytt egentlig. Dette er ikke et spill jeg kommer til å kjøpe.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...