Gå til innhold

Demo av Medal of Honor: Airborne (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
2.jpg

 

For sånt shit hele tiden. Samme skjer med BioShock. Lurer på om det kan ha noe med grafikkmotoren Unreal Engine 3. Får også noen ganger grønne stjerner på skjermen.

9345130[/snapback]

 

Ditt skjermkort er for varmt. Du må rense det for støv. Jeg pleier å støvsuge det.

9345173[/snapback]

 

Jeg får ikke satt på AA i drivere. får satt på alt annet. Hva kan være problemet?

Lenke til kommentar
Dette var mildt sagt dårlig. Auto-reload

9343502[/snapback]

Eh.. M1 Grand har et fast 8 klipp magasin som ikke kan lades. Prøv Thompson du...

über-scripting.

Var jo bare noen få sekvenser med scripting.. skjønner ikke helt hva du klager på. AI-en vil reagere etter hva du gjør på banen også, interessant konsept som jeg håper de får til skikkelig. Spillet blir langt mindre linært.

 

Syns demoen var underholdende. Likte marksman opplegget. Gir deg litt mer adrenalin om det er mye som skjer i rundt deg. Også veldig god bruk av blur, spesielt når du løper.

 

Våpenlydene er litt tamme, men har hørt langt værre.

 

Lurer litt på hvorfor folk klager over grafikken. Det er jo pent, fin stemning og ikke overdrevet lyssetting.

9344769[/snapback]

 

Veldig enig. Slår alle WW2 spill som har kommet hittil med klar margin.

 

Og gunfreak, hvordan i all verden kan du si at uniformene ikke var helt riktige?

Endret av Shifty
Lenke til kommentar

Dette var seriøst dårlig... Et av de dårligeste spilllene jeg har spillt. Lydene suger (Noen av dem er hentet fra Medal Of Honour: European Assault som er et gammelt middelmådig ps2 spill). Føles egentlig som at dette er en "forbedret" PC versjon av nettopp dette spillet. Spillet føles ut som et konsollspill. Graffikken suger. Røyken henger seg opp i veggene, smoken ser ut som om den er hentet fra spill som eksisterte for 10 år siden. Osv. osv... Og dette etter at jeg har spillt spillet i fem minutter... Makan til møl! For ikke å snakke om hvor ekstremt dårlig AI'en er! Herregud! Du kan jo springe rundt hele brettet som en klovn uten å bli drept eller føle deg truet. For hvorfor skulle vi føle oss truet av våpen som vi barre såvidt hører og soldater som har nok med finne ut hvilken vei de skal holde våpenet? Takk for meg..

Lenke til kommentar

Fatter ikke at jeg orker forsvare dette men...

Dette var seriøst dårlig... Et av de dårligeste spilllene jeg har spillt. Lydene suger (Noen av dem er hentet fra Medal Of Honour: European Assault som er et gammelt middelmådig ps2 spill).

9345329[/snapback]

Lydene suger ikke. Faktisk er våpenlyder ikke så kraftige som i mange spill. Jeg er enig i at de er tamme, men er langt i fra å suge.

 

Føles egentlig som at dette er en "forbedret" PC versjon av nettopp dette spillet. Spillet føles ut som et konsollspill. Graffikken suger.

Å kalle Unreal Engine 3 dårlig er ikke annet enn tullprat. Det er et multiplattform-spill, på lik måte som mesteparten av alle FPS-spill.

Røyken henger seg opp i veggene, smoken ser ut som om den er hentet fra spill som eksisterte for 10 år siden. Osv. osv...

Nå overdriver du bare.

 

For ikke å snakke om hvor ekstremt dårlig AI'en er! Herregud!

Det har sine grunner. Under lastingen av spillet vil du se rangeringen av de forskjellige troppene i spillet. Grad 1 er italienske menn som er nazi-hjelpere. Altså bare vanlige folk som har fått en tysk uniform. Ikke trente soldater med andre ord.

Du kan jo springe rundt hele brettet som en klovn uten å bli drept eller føle deg truet.

Spilte vi samme spill? Prøvd på hard?

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Noen som bruker 163.44 beta driveren og vista + at dem har g8800? Lurer på om driveren er problemet, siden jeg fant ut at det ikke var lite diskplass som var problemet. Spillet funker drit bra XP, men lagger som bare det i Vista.

9345538[/snapback]

 

Jeg har 163.44 beta driveren, vista x64 og 8800gtx. Har q6600 og spillet bruker 70-80% av alle 4 kjernene (klokket til 3.0ghz). Virker som spillet er glad i cpu, har ikke merket lagg i det hele tatt. Skal ta en fps måling med fraps, men her flyter det noe vanvittig bra. Vil tippe en 60+ fps, ren tipping da :)

Lenke til kommentar
Det lynte ikke akkurat av denne torrenten, 30 kb/s på denne sykt store fila?

9345603[/snapback]

Prøvde selv hjemmefra nå, og det gikk med super hastighet. Sjekk om mitt tidligere svar til en annen bruker også kan hjelpe deg. Virker som det er bare er noen få som har hastighetsproblemer, og vi tviler derfor på at feilen ligger hos oss.

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=9343008

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...