Gå til innhold

Demo av Medal of Honor: Airborne (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud for et herlig spill! Spillet så ganske bra ut, mye pga motion blur tror jeg. Lyden som kom ut av våpene, var helt fantastisk etter min mening! Skal helt klart prøves igjen.

 

EDIT: ikke noe multiplayer eller DX10 som etter det jeg har sett ihvertfall.

Spillet lagga også veldig når jeg kjørte det på fullt..:(

Endret av Andreas045
Lenke til kommentar

Dette var mildt sagt dårlig. Auto-reload, ikke mulig å bevege seg når man bruker iron sights(!), ingen option for å fjerne siktet, middels grafikk, dårlige lyder, dårlige eksplosjoner og über-scripting.

 

Bah, da er det bare å vente på Hells Highway og håpe at WW2 kan bli gøy igjen, som i Red Orchestra.

 

Dette spillet passer sikkert for de som liker R6: Vegas og denslags.

Lenke til kommentar

Wtf? lasta ned demoen, men når jeg starter "autorun" så kommer jeg til språk valget, så får jeg en kort blå skjerm Ô_ô ? why?

noen som har det samme problemet? so far, ser det ut som bare jeg har det :\

 

Drar på jobb no, så jeg er tilbake i 12 tia, håper på replys :> <3

Lenke til kommentar
Wtf? lasta ned demoen, men når jeg starter "autorun" så kommer jeg til språk valget, så får jeg en kort blå skjerm Ô_ô ? why?

noen som har det samme problemet? so far, ser det ut som bare jeg har det :\

 

Drar på jobb no, så jeg er tilbake i 12 tia, håper på replys :> <3

9344109[/snapback]

Fikk ikke det problem jeg i allefall. Prøvd å valgt anna språk da? mulig det hjelper=P

Lenke til kommentar

huff dette var teit.

 

vansklig å se i mørket men uniformene virker ikke helt riktige, våpene føles ut som airsoft, eledige lyder og feel.

 

du må skyte deg gjennom 200+ tyskere, noe som passer i wolfenstein men ikke i et militær spill lagd i 2007, vi bør være forbi dette nå.

 

spillet er faktisk MER arkade enn Allied assault. dette med at du pluttselig får oppgraderiger på våpenet, mitt i brettet uten noe forklaring.

 

jeg var lei spillet etter 1 min, nå løper jeg og avinstallerer demoen

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...