Gå til innhold

De mest elendige oppfølgere noensinne


PgUp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De første som slår meg er oppfølgerene til Matrix, de skulle aldri bli laget.

9163116[/snapback]

Et filmfilosofisk spørsmål: Burde Neo tatt den blå pillen istedenfor? Vi hadde gått glipp av "The Matrix", men ville også sluppet "Reloaded" og "Revolutions". Synspunkter?

Endret av JacEr
Lenke til kommentar

Jeg skamdigget oppfølgerne, og siterte dem gjennom hele videregående. Hadde de ikke vært knyttet til Matrix, en av tidenes filmer og en klassiker folk husker om 30-50 år slik Metropolis og Blade Runner huskes nå, så ville de vært over gjennomsnittige actionfilmer. Forventninger drepte oppfølgerne, ikke kvaliteten.

Lenke til kommentar

Terminator 3 er etter min mening en fornærmelse mot de to forrige filmene. Stemningen som var i T1 og T2 er fullstendig borte, John Connor oppfører seg som en tosk og filmen er generelt mye mindre seriøs enn de to forrige.

 

Jeg hater spesielt scenen der Arnold henger på kroken til kranbilen og smeller inn i en lyktestolpe eller hva det var, så hører man et "klank" også knirkelyden fra kroken, i ekte tengefilm-stil.

 

Nei, Terminator 3 kan brenne! :angry:

Endret av Lefse
Lenke til kommentar

The Neverending Story 2 var elendig, de burde aldri ha lagd en "oppfølger", den første filmen var perfekt som en god barnefilm, den sluttet godt og var ganske bra synes jeg. Men neida, når jeg først så oppfølgeren så ble jeg overrasket over at det ikke var NOEN av heltene i den første filmen, den hadde jo det samme navnet, men ingen av folkene. Ble ganske deprimert av bare det, det var ikke noe nytt plott, og det var som å se en dårligere versjon av den første filmen.

 

Politiskolen 1-4 er gode filmer. 5-7 er dårligere, men fortsatt filmer jeg ser frivillig.

9162486[/snapback]

 

Synes alle er like dårlig, men de er ikke dårlig slik at man blir irritert over å se dem, de er sykt underholdende, bare det at de er elendig...

Lenke til kommentar

Ser folk snakkar mykje om Matrix (del) 2 og 3, og kor ufatteleg dårlege dei var. Men i kor stor grad kan vi kalle desse oppfølgjerar? Dei er jo ein del av Matrix-historia, og det var vel idéen å lage alle tre heile tida?

 

Personleg synst eg det blir feil å sjå desse filmane kvar for seg, men skjønnar godt at nokon gjer det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...