Gå til innhold

De mest elendige oppfølgere noensinne


PgUp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hannibal Rising er en selvskreven film her. Dialogen er horribel ("Memories are like knives. They can hurt you"), faktisk noe av det verste jeg noensinne har sett (eller hørt).

Nå har ikke jeg sett filmen, men det der hørtes tragisk ut.

Kommer det ikke en Goal 3 også?

Det kan bli trist :cry:

Ja, det gjør det visst :ermm:

 

Oppfølgere som jeg ikke har så mye til overs for er Speed 2 og Mumien vender tilbake. Speed 2 var rett og slett elendig. Jeg likte den første, deriblant på grunn av skuespillerne. Med tanke på hvordan nummer to ble, kan jeg godt forstå at de avslo å spille i den. Jeg likte Mumien, og gledet meg derfor til å se når den vendte tilbake. Nå husker jeg ikke helt hvordan filmen var, men den er i alle fall ikke verdt å se igjen.

Lenke til kommentar

 

Du! Det er ikkje lov å snakke drit om ein film med Hulk Hogan i! Feel the fury of the Hulkmania! :w00t:

 

Hehe.. Men du har mange gode kandidatar der ja. Men The NeverEnding Story 3 hadde eg ikkje høyrd om. Er den like dårleg som eg trur? Og leve den like godt opp til originalane som American Psycho 2? :D

Lenke til kommentar
Du! Det er ikkje lov å snakke drit om ein film med Hulk Hogan i! Feel the fury of the Hulkmania! :w00t:

Hulk er jo alltids et lyspunkt. Whatcha gonna do brother when the Hulkster runs wild on YOU?!!

24" pythons baby!

 

Hehe.. Men du har mange gode kandidatar der ja. Men The NeverEnding Story 3 hadde eg ikkje høyrd om. Er den like dårleg som eg trur? Og leve den like godt opp til originalane som American Psycho 2? :D

9159986[/snapback]

Neverending Story III er mildt sagt smertefull. Får frysninger når jeg tenker på den.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Synes dere er harde....Speed 2 , PS filmene er da brukbare underholdningsfilmer.....PS filmene er MENT å være tåpelige villmannsfærer , that's what makes them so good ;)

 

Prøv å se Ecks vs Sever , DA kan man snakke om jævlig dårlig film :ph34r:

Lenke til kommentar
Er det allerede kommet en 3er?

9161374[/snapback]

Nei, men den kommer....

 

 

Det stod to be continued i slutten av 2'eren...

 

Btw, i 2'eren følte jeg at Munez eller hva faen han heter, etterlikna Christiano Ronaldo så jævli...

 

 

 

Han var rett og slett homo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...