Gå til innhold

De mest elendige oppfølgere noensinne


PgUp

Anbefalte innlegg

Rocky 2,3 osv helt utrolg dårlige oppfølgere (den siste rocky filmen var faktisk ganske ok) Tett etterfulgt av rambo 2 og 3 (4 kommer vel snart, og blir helt sikkert grise dårlig)

9171999[/snapback]

 

Der er jeg ikke enig. Synes Rocky 2,3 og 4 var bra filmer. Rocky 5 derimot var ikke noe særlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tett etterfulgt av rambo 2 og 3 (4 kommer vel snart, og blir helt sikkert grise dårlig)

 

:scared: Likte du ikke Rambo 2 og 3? Hvorfor?

9173219[/snapback]

 

Vill gjetning: Fordi de to filmene er søppel-dårlige, og har absolutt ingen ting med First Blood -boka og filmen den løst er basert på.Forresten, ingen som har lagt merke til tittel-endringen i filmene?

 

Rambo 1 heter "First Blood".

Rambo 2 heter "Rambo: First Blood Part 2"

Rambo 3 heter "Rambo 3".

 

...Hvor er logikken?

 

First Blood var en helt OK adapsjon av boka. Resten av filmene er søppel.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

rambo 1 har jo en moral og viser hvordan vietnam veteraner ble uglesett på i usa og hvordan helter blir behandlet som søppel, en av de få action filmene som faktisk har et politisk/moralsk poeng.

er foresten bare 1 confermd kill i hele filmen, meget lite for en action film

 

2eren er jo drit kul som 80talls action film og fordi den gå hot shots folka mye morro

Endret av gunfreak19
Lenke til kommentar
Gudfaren 2 var mye mer urealistisk en 1eren. Hermer sykt etter bad boys fra Michael Bay. Alt for mye spesial effekter også. Al Pacino gjør en mye bedre rolle i King Kong enn her, spør du moi:)

9176263[/snapback]

 

Vittig å lese. Hermer gudfaren etter bad boys som er en 20 år nyere film?

Tror det heller er bad boys som hermer jeg ;)

Al pacino i king kong? Damn boy.. Are you on drugs?

Lenke til kommentar
Tett etterfulgt av rambo 2 og 3 (4 kommer vel snart, og blir helt sikkert grise dårlig)

 

:scared: Likte du ikke Rambo 2 og 3? Hvorfor?

9173219[/snapback]

 

Rambo 1 er en god film. Den hadde handling, noen gode skuespillere, og det var en main char man kunne identifisere seg med og få empati for.

 

Rambo 2 og 3 er nok kanskje 80 talls klassikere som mange liker. Men for meg er rambo 2 og 3 søppel film av værste sort. Laget over en lav lest med syltynn handling og minimalt med godt skuespill.

 

Rocky 1 var bra, rocky 2,3 og 4 rent søppel laget over samme lest som rambo 2 og 3. Rocky 1 i likhet med rambo 1 hadde handling og godt skuespill. (det samme kan til en viss grad sies om rocky 5, en film jeg faktisk likte)

 

Hadde Stallone gjort det samme med Rambo 4 som han gjorde med Rocky 5, så hadde det vært en skikkelig avslutning på serien. Istedenfor velger han mest mulig meningsløs krigføring som ikke hører hjemme noen plass, og som er laget for at slike som meg skal sitte i kino salen og skrike ut woooohoooo når han skyter huet av en stakkar med en 12 x7

 

:)

Lenke til kommentar

Virker som de har et litt ironisk forhold til Rambo-oppfølgerne, ser ut til at 4ern er gjort med litt glimt i øyet. Så lenge det er gjennomført, er nostalgisk gladvold alltid morsomt. Vet ikke om den blir bedre enn 1ern (som jo var en ganske anstendig film), men garantert bedre enn 2 og 3.

Lenke til kommentar

Og nå er nr. 3 på vei, bare at denne gangen er det Ace Ventura jr. som tar jobben. Lurer på hvem mora er, siden AV ikke hadde dame eller var gift i de to første. Kanskje han gjorde stammedama gravid i 2ern? :hmm: (ja du skjønner lett at han hadde seg med ho i siste scenen :p )

Endret av myst84
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...