Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Det var ganske fantastisk med regn i natt. Var så heldig å være på telttur. Lyden av regn på teltduk er fantastisk!

Ja. Det er jævlig digg. Foruten at det er gjerne jævla varmt når en våkner på sommeren somr gel så er telt eller sove ute i det fri bedre synes jeg. Føler jeg sover bedre I frisk luft. Endret av Quakecry
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja. Det er jævlig digg. Foruten at det er gjerne jævla varmt når en våkner på sommeren somr gel så er telt eller sove ute i det fri bedre synes jeg. Føler jeg sover bedre I frisk luft.

Ja, sover helt klart bedre ute i naturen selv. Når jeg drar alene bruker jeg som regel hengekøyetelt og tarp, da får man den friske luften hele natta igjennom. Denne gangen er det telt, og man våkner jo grisetidlig uansett. Fin måte å få ålreit døgnrytme på da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

YouTube-serien hot ones!

Det er et kult konsept. Han får mange store stjerner til å stille opp, og jeg har sett flere der gjestene blir helt overrasket over hvor gode spørsmål programlederen stiller. Han legger seg på et litt annet nivå en Jimmy Fallon for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Post Nord var rask å levere til meg , gotteri og vare fra Finn....syns de burde få litt cred for dette :p

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Lungebetennelsen er endelig snart helt borte. Tok den siste antibiotika'en jeg skulle ta, på Fredag. Føler meg i ganske fin form. Men er fortsatt litt "groggy" i stemmen. Ifølge NHI så kan man være litt tørr i halsen opptil 1 måned etter at man har blitt frisk. Satser på at det ikke varer såpass lenge. :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Lungebetennelsen er endelig snart helt borte. Tok den siste antibiotika'en jeg skulle ta, på Fredag. Føler meg i ganske fin form. Men er fortsatt litt "groggy" i stemmen. Ifølge NHI så kan man være litt tørr i halsen opptil 1 måned etter at man har blitt frisk. Satser på at det ikke varer såpass lenge. :D

Yeeey!!! glad at du blir bedre og snart helt frisk :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...