Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I det siste har alle holdt kjøpeavtalene sine på Finn.no :) I tillegg GØY når jeg får solgt 2 ting samme dag, i tillegg til at solgte igår og. Det har tidligere gått litt treigt, så nå tror jeg at jeg har "funnet ut av det", med tanke på annonsetekst, satt mer realistisk pris, samt at jeg har et mye bedre kamera på mobilen nå til å ta annonsebilder. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg synes regn er hyggelig og det gjør meg veldig glad! Synes det er så koselig å høre på regn som plasker ned, elsker lukten av regn og så er det så godt for alle plantene som er viktige.

 

Regn er digg!

Om det går bare noen dager uten så blir jeg utålmodig og savner det. Sjekker værmeldingene daglig i håp.

Er Vestlending da :p

 

Skal bli mye i morgen, det gjør meg glad!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Regn er digg!

Om det går bare noen dager uten så blir jeg utålmodig og savner det. Sjekker værmeldingene daglig i håp.

Er Vestlending da :p

 

Skal bli mye i morgen, det gjør meg glad!

Haha, jeg er vestlending selv, men bosatt på Østlandet, så jeg vet akkurat hva du mener om å savne det. Det er litt lite regn her i forhold til hvor jeg kommer ifra på kysten. Jeg synes det er så deilig med regn og frisk vind. På søndag er meldt regn hele dagen her så gleder meg veldig. Gleder meg masse til høsten og!
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg trodde det bare var jeg som likte regn. Å si at man liker regn er nesen som å banne i kirka her jeg bor...

Her også, eller unntaket var i fjor sommer. Mamma mener det er stygt vær når det regner, jeg mener det er koselig vær :)

Endret av Røsslyngen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...