Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er ikke Ålesund synonym til gjerrig? Eller er det Sunnmøre?

 

Jeg blir jo ikke glad, men synes sånt er morsomt. :)

 

På togstasjonen møtte jeg noen engelsk språklige ungdommer som klikket på at man måtte betale 10-20 med Visakort for å gå på toalettet..

 

Robbery tror jeg de kalte det.

 

 

Er klart når man lever i et bompenge-land så tror man at resten av verden tåler det også..

 

Det hadde blitt revolusjon andre steder, i Sverige også.

Endret av Gouldfan
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bestilt meg Galaxy S10+ i dag som jobbtelefon. Skal hente den i morra. :)

 

Har en Mate 20 Pro fra før, men mista den ned noen stiger... Forsåvidt fornøyd med den, men ting er ikke like forseggjort og så er det usikkerheten med Huawei for tiden. Kommer til å savne nattmodusen da.

Endret av CFM
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Nest siste gang jeg skiftet nick på forumet , dere ble *totalt* trollet , trodde det var en ny bruker her......I laughed and laughed and then I laughed some more , hele dagen lang :D

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Flyttet inn i ny leilighet i forrige uke. Internetten er endelig på plass idag. :D

 

post-101604-0-31689500-1559651812_thumb.png

 

Til sammenligning så hadde jeg 16/1 Mbits i den forrige leiligheten. Kunne bare få ADSL2+ der.

Jeg flytta ikke pga Internett, men fordi jeg følte jeg trengte å komme meg litt videre i livet, å være mer selvstendig. Jeg bodde i en døgnbemannet leilighet før (psykatri-bolig), er også bemanning her, men ikke fullt så mange forskjellige ansatte å forholde seg til, og man må være mer selvstendig ^^.

Jeg har vært endel på bruket her fra før, da tvillingbroren min har bodd her i 7-8 år. Så jeg kjenner de ansatte her og sånt litt fra før av. Hadde jeg ikke vært kjent her, så hadde jeg aldri flyttet hit, selv pga bedre Internett. :p

 

Også er husleia ca 1000,- mindre. Men har vannmåler som blir lest av 1 gang i året.

 

:D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ny jobb. Har i løpet av livet jobbet som utvikler for en fyr i ENK, deretter i økonomisk marginal bedrift, og videre ansatt i en millionbedrift. Og så i dag, kan jeg legge på en ekstra 0, nå er jeg utvikler/IT-potet for en bedrift som raker inn 300 mill i året.

Nærmere i målet mot å jobbe i et ASA der milliardene sitter løst og bonusene strømmer inn

Endret av Edgelord
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...