Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fått ny jobb og gleder meg faktisk til å gå på jobb.

Tidligere jobb har jeg ikke det. Men nå er det så gøy og sjefen er veldig kul og hyggelig! :)

 

Er i akkurat samme situasjon nå. Jeg har gått fra å glede meg til å gå på jobb til å slite veldig med motivasjon.

 

Skal bli deilig å begynne i ny, mer spennende og bedre betalt jobb om noen måneder. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Ting som er hyggelig og gjør meg glad: jeg har fått tilbake depositumpengene!! Nå slipper jeg ytterligere kontakt med utleieren fra helvete.

Har du hatt leilighet i Melrose Place :p

Lenke til kommentar

Lana Del Rey, såklart :love:  :love:  :love:  Fandommen starta den 25. august, da jeg satte på albumet Born to Die på den gamle boomblasteren faren min hadde for ca. 20 år siden. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1279488&&page=6385 Dette albumet syns jeg er det beste og vakreste jeg har hørt i hele mitt liv :love: Den beste låta i min mening er denne:

 

Jeg har både Born to Die og Norman Fucking Rockwell! på CD. Har også planer om å kjøpe inn resten av albumene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Interessant artikkel. Den svarer jo godt på hvorfor det har tatt lang tid å få p-piller for menn, og at det enda er en vei å gå.

 

"Whether women would trust men to reliably take it is another issue."

 

Likte helt klart dette sitatet best. Damer er over snittet interessert i å ha kontroll, så hadde vært spennende å sett når pillen blir en realitet hvor stor andel av parforhold der de faktisk hadde byttet slik at mannen tok piller. Tror aldri noen av mine tidligere samboere hadde stolt på meg som er over snittet vimsete.

Lenke til kommentar

Da kan vi legge ''hun sa at hun var på pilla!'' på hylla, for man kan gå på den selv! Er mange kvinner som er vimsete også som glemmer pilla men som er helt sikker på at de tok den, er bedre når begge parter har muligheten til å sørge for at det ikke blir noe. Hvis begge tar p-piller + kondom hvis man er kjempeparanoid så burde jo sjansene for å unnfange være lik 0. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...