Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det stopper kanskje reklame, men du får fortsatt popups om cookies, at du i det hele tatt bruker adblock, om du vil skru på notifikasjoner, spørreundersøkelser og annet drit. Mye mer irriterende enn reklame.

Kan aldri huske å ha opplevd noe sånt med Adblock Plus. Den ligger i bakgrunnen, og jeg legger aldri merke til at jeg engang har den installert. Adblock er helt seriøst det viktigste som finnes dersom man skal surfe på internett. Derfor jeg aldri surfer på mobilen. Er helt allergisk mot reklamer. Det eneste stedet i livet mitt jeg ikke har klart å unngå reklame, er de som henger på plakater og skilt. Det er forurensning av bybildet, og burde helt seriøst vært ulovlig. Det er tyveri av ens oppmerksomhet.

 

Si gjerne i fra om du vet om en god Adblocker til mobiltelefon. Bruker Lightning som browser.

Lenke til kommentar

Var på jobb i dag (jobber i butikk), kommer ut fra lageret og går til kassa siden jeg hørte det kom inn kunder. Så ser jeg at en liten gutt med moren sin går rundt og kikker i butikken. Når de kommer til kassen så sier moren "Han lurte på hvor du var, han har visst lagt sin elsk på deg." Direkte sitat fra moren, ser ut som jeg har fått en liten kamerat, koselig når småtasser spør etter meg da. Fin avveksling fra furtne gamle fruer som klager på prisen på poteter.  :wee:

Endret av Lefse1
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du hadde nok fått det med deg om du hadde involvert deg litt i tråden og ikke bare brukte den som din private dagbok. (At hun faktisk har et jentenavnsom brukernavn, attpåtil hentet fra en fiksjonell karakter fra ditt elskede Hollywood, burde vel muligens åpnet for muligheten).

 

Edit: Trodde dette var forumkafeen.

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar

Trodde at Buffy var en gutt , litt vanskelig å vite når det ikke står kjønn på brukern liksom

Dont feel bad, folk gjør den tabben hele tiden, men da oftest på fb hvor folk ofte kan slite med å vite hvilke kjønn jeg er siden jeg har kjønnsnøytralt navn der og profilbilder. Er hysterisk når de ikke får angrepet hverken kjønnet mitt eller utseende, så da tar de den gode gamle "du er så støgg du ikke tør ha ditt eget bilde som profilbilde". Litt moro må man jo ha!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...