Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"gratis"

Var ikkje du liksom sunnmøring?

Jeg hadde tatt den imot, og solgt den. :p

Jeg liker selv best Android, men hva legger du i at iPhone 5 er en skitmobil?

Mest et fjasete innlegg, men måten iOS og Apple-systemene er satt opp, er forbrukerfiendtlig. Orker ikke å utbedre om det noe mer. :p

Skrevet

Jeg hadde tatt den imot, og solgt den. :p

Mest et fjasete innlegg, men måten iOS og Apple-systemene er satt opp, er forbrukerfiendtlig. Orker ikke å utbedre om det noe mer. :p

Greit nok, det er jeg enig i, men å si at det er en skitmobil er litt for bastant, selv for en hardnakket Androider som meg selv. :p

Skrevet

At jeg klarte kryssordet i Magasinet for første gang i dag, gjør meg glad. At jeg så løste to til, gjør meg ekstra glad! :D

Gratis smartmobil er gratis uansett. Om ikke annet så kan den jo byttes i noe bra.

Eller enda bedre. Du kan kaste den på bålet! :D

Det gjorde jeg da jeg vant en iPod Nano. Husker enda gleden jeg fikk da jeg kastet den på pinsebålet i 2008 ...

Skrevet

Det gjorde jeg da jeg vant en iPod Nano. Husker enda gleden jeg fikk da jeg kastet den på pinsebålet i 2008 ...

Det er så mye mer fornuftig du kunne gjort med pengene om du hadde solgt den.

• Liker 1
Skrevet

Ja, det er bare tåpelig. Selv med en Bieber-billett. Hadde jeg fått en, hadde jeg mest sannsynlig solgt den.

Men fy faen så fristende det hadde vært å brenne den. Hmm, kanskje kunne brent kvitteringen, og photoshoppet på billetten. Hmm.

Skrevet

De er så store at det ser dumt ut.

a>

Bruker den som en minitab via jobben, når jeg er ute i det fri bruker jeg xperia mk16 proen min. Men god damn den telefonen er genial. Skjønner at Apple saksøker, de når ikke Samsung opp til knærene engang, desperate tapere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...