Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Vel, denne tråden handler ikke om MEG, men om hvordan man skal sjekke damer med best mulig resultat. Så la oss holde oss OT! ;)

8921789[/snapback]

 

Du fremstår som ekspert og "kilden" bak dette taktikkeriet for å få en dame interessert. Alderen din og "resultatene" dine sier en del om troverdigheten din. Selvfølgelig kan du jo bare lyge, men det er litt rart at du ikke kan fortelle disse små bitene med informasjon.

 

For det andre, så reagerer jeg på at du totalt avspiser de som ikke er enig med dine meninger/taktikker! Man skal liksom ikke være uenig med deg? Hvis dette er en tråd for å diskutere "kjærlighetstips", så er det fullstendig "on-topic" å ha andre synspunkter eller komme med innspill på at man er uenig! Hvis du er så selvsikker i din sak, så burde du, uten problemer, kunne parkere de fleste motargumenter du får. Jeg er enig i mye av det du skriver og jeg mener at mye av det både er logisk og fornuftig, men jeg er totalt uenig i at det skal finnes et sett med universale taktikker for alle kvinner på planeten! Beklager, men en slik "forsknings-metode" er så en-dimensjonal og lite reflektert at den holder ikke i en hvilken som helst "forsknings-rapport", slik som den du leverer her. Det går igjen mange ting hos det kvinnelige kjønn, men det er nok flere forskjeller enn det er likheter!

 

Jeg lurer derfor på følgende:

 

1. Har du prøvd disse "taktikkene" dine på alle typer kvinner som finnes (yngre, eldre, sjenerte, utadvendte, modne, umodne, single, opptatte, hyggelige, arrogante osv.), siden du vet at dette funker på alle kvinner?

 

2. Funker det HVER GANG? Hvis nei, hvorfor ikke? Er det kun "suksess-historiene" som teller? Kan det være at mange peiler ut de "enkleste" målene blant utelivets kvinner? Hvis det er tilfellet (uten at jeg tror at disse spørsmålene kommer til å bli besvart ærlig, siden feil svar gir store hull i dine "meningsmålinger"), kan det da være at man vil få nøyaktig det resultatet man er ute etter ved å oppsøke en spesifikk gruppe kvinner?

 

3. Du sier at utseende ikke betyr noe. Er du helt uenig i at enkelte kvinner er utrolig opptatt av slike ting? Hvis nei, klarer du å endre denne holdningen i løpet av en samtale på fylla? Tror du en så overfladisk og arrogant kvinne gir deg sjangsen til å "prate henne i senk/appelere til hennes følelser" før hun går videre? Jeg er helt enig i at utseende ikke er avgjørende, men det er vel "kravet" som kvinnen har og ikke utseende til sjekkeren, som er poenget. Hvis hun ikke synes du er pen og hun er arrogant og overfladisk, så funker neppe disse taktikkene i og med at man blir totalt oversett og avvist fra første stund... Eller hva? Hvordan får man "innpass" hos noen som setter utseende som krav for å gidde å prate med deg på byen?

 

4. Mener at disse taktikkene fungerer på kvinner i alle aldre, uten unntak? Hvis nei, hva slags taktikker krever unntakene?

 

OK, det får holde med disse kritiske spørsmålene for denne gang. Det er ikke meningen å kverulere, men jeg syntes denne posten ble litt for "en-sidig" og uten åpenrom for uenighet... Jeg synes helt klart at de kritiske spørsmålene i denne posten ikke får de svarene som de fortjener og at det virker som om at alt som er skrevet av OT, eller svarene som er skrevet i hans favør, bare skal slukes rått uten uenighet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Forresten er jeg uenig med deg. Erfaringen min tilsier noe helt annet enn det du sier i den "guiden" din. Så fatt at det er personavhengig hva som fungerer. Så du kan heller kalle det en blogg å si "Dette fungerer for meg". For det er mye mulig det gjør.

8917019[/snapback]

Jeg tror dere er ute etter forskjellige ting. Du er ute etter seriøse forhold, mens PUA prøver å høvle over mest mulig. :)

Lenke til kommentar
OK, Seriøst her nå.

 

PUA: Hvordan kan man vite når en jente IKKE liker deg? Jeg har en følelse for at når en jente ikke liker deg på en romantisk måte, så smiler hun, er vennlig og hyggelig på en helt vanlig måte.

 

Når hun liker deg, så kan det være slik at hun begynner å ignorere deg, være litt bitchete osv.

 

Men jeg overlater dette til deg å svare, jeg vil helst vite om de aller beste tegnene man kan se etter når hun absolutt ikke er interessert og motsatt.

8924238[/snapback]

 

 

Det er mange måter man skjønner det på. Men på et utested er det en ting som skjer oftere enn noe annet.

Øynene begynner å vandre. De mister øyekontakt og begynner å se rundt på andre i rommet. Grunnen til det er at du ikke har nok verdi, så de søker andre i rommet med høyere verdi enn deg.

Lenke til kommentar
Jeg lurer derfor på følgende:

 

1. Har du prøvd disse "taktikkene" dine på alle typer kvinner som finnes (yngre, eldre, sjenerte, utadvendte, modne, umodne, single, opptatte, hyggelige, arrogante osv.), siden du vet at dette funker på alle kvinner?

8925223[/snapback]

 

Det har jeg. Den store forskjellen merker man når kvinnene, gjerne de peneste, begynner å bli 20-23 år gamle. Det er rundt da at de begynner å bli totalt sosialisert og begynner å få mye erfaring under beltet. Det er også disse det fungerer best på, siden de sjeldent ser noe som stikker seg ut.

 

 

Jeg lurer derfor på følgende:

 

2. Funker det HVER GANG? Hvis nei, hvorfor ikke? Er det kun "suksess-historiene" som teller? Kan det være at mange peiler ut de "enkleste" målene blant utelivets kvinner? Hvis det er tilfellet (uten at jeg tror at disse spørsmålene kommer til å bli besvart ærlig, siden feil svar gir store hull i dine "meningsmålinger"), kan det da være at man vil få nøyaktig det resultatet man er ute etter ved å oppsøke en spesifikk gruppe kvinner?

8925223[/snapback]

 

Selvsagt får man ikke en 100% hitrate. Det kan like godt skyldes eksterne grunner i kvinnens liv som feks at typen slo opp den kvelden, til de sublime signalene du sender ut som feks usikkerhet og dårlig selvtillitt. Men etter å ha snakket med sikkert flere tusen kvinner, vil jeg si at jeg kan åpne omtrent enhver kvinne og få henne interessert. Det kommer av erfaringen. Men i starten kan man ikke regne med suksess hver gang.

 

 

 

3. Du sier at utseende ikke betyr noe. Er du helt uenig i at enkelte kvinner er utrolig opptatt av slike ting? Hvis nei, klarer du å endre denne holdningen i løpet av en samtale på fylla? Tror du en så overfladisk og arrogant kvinne gir deg sjangsen til å "prate henne i senk/appelere til hennes følelser" før hun går videre? Jeg er helt enig i at utseende ikke er avgjørende, men det er vel "kravet" som kvinnen har og ikke utseende til sjekkeren, som er poenget. Hvis hun ikke synes du er pen og hun er arrogant og overfladisk, så funker neppe disse taktikkene i og med at man blir totalt oversett og avvist fra første stund... Eller hva? Hvordan får man "innpass" hos noen som setter utseende som krav for å gidde å prate med deg på byen?

8925223[/snapback]

 

Deres logiske tankegang sier at utseende har noe å si. Men den sublime kunne ikke brydd seg mindre. at du er Well-groomed har alt å si. Hvis man har et genetisk bra utseende, men lukter dritt og kler seg som en boms, vil det ødelegge attraction. Og på samme måte, hvis du har et stygt genetisk utseende, men kler deg som en hollywood skuespiller, vil det sparke attraction. Jeg har sett nok "stygge" menn dra helt ville damer på byen til å kunne si at dette stemmer.

 

Svarer på resten senere. Må ta toget til byen og møte noen!

Prekast!

 

Pick-Up-Artist

Lenke til kommentar
Det tipset ditt om dekkstift virker ikke. . .

 

Fant en som var litt lik hudfargen min i butikken, men det dekker ikke kvisene helt og det ser unaturlig ut.

8928464[/snapback]

 

Fungerer kanskje ikke for alle. Jeg er ingen make-up-artist. Men spør de i butikken eller noen venninder så har de sikkert noen tips til deg. Når jeg får ujevnheter i huden har jeg en fast venninde som hjelper meg med det problemet. og det ser aldri unaturlig ut. Så det finnes nok noe du kan bruke av de millionene av alternativene du har der ute.

Lenke til kommentar

4. Mener at disse taktikkene fungerer på kvinner i alle aldre, uten unntak? Hvis nei, hva slags taktikker krever unntakene?

 

 

I mer eller mindre grad. Vi bruker annen type game på folk i forskjellige aldre. Og alt kalibreres utifra de første få minuttene, eller gjerne før første approach basert kun på kroppsspråk. Den guiden jeg har lagt fram er her en måte slik at folk kan se noen av de helt grunnleggende mekanismene bak sosialdynamikk.

 

Pick-Up-Artist

Lenke til kommentar

Lykke til med de resterende 40 årene av samværet deres når forholdet baserer seg på 90% bevisst manipulasjon og skuespill fra din side, tror jeg hadde gått tom for energi etter et par dager.

 

Men for all del, "put on a show" fungerer sikkert utmerket for one-night-stands, hvis du føler at du får noe ut av det.

Endret av Saftis
Lenke til kommentar

4. Mener at disse taktikkene fungerer på kvinner i alle aldre, uten unntak? Hvis nei, hva slags taktikker krever unntakene?

 

 

I mer eller mindre grad. Vi bruker annen type game på folk i forskjellige aldre. Og alt kalibreres utifra de første få minuttene, eller gjerne før første approach basert kun på kroppsspråk. Den guiden jeg har lagt fram er her en måte slik at folk kan se noen av de helt grunnleggende mekanismene bak sosialdynamikk.

 

Pick-Up-Artist

8931460[/snapback]

Har det noen gang fattet deg at alle omveier du tar med jentene, alle de sperrene dem har, faktisk er en naturlig del av forsvaret deres for å filtrere ut menn med dårlige gener og for å unngå et liv sammen med slike, og så prøver du å manipulere disse "sperrene" bare for å komme ned i trusa hennes, er ikke det litt dumt? :hmm:

 

Jeg skjønner godt at det kan friste, men du kan aldri si til henne senere at du fikk henne ved å bruke et "game" / spill. Da blir du nødt å leve på en løgn og de aller fleste vet at full åpenhet er kvalitet nr. 1 for at et forhold i det hele tatt skal fungere.

Endret av Databamse
Lenke til kommentar
Lykke til med de resterende 40 årene av samværet deres når forholdet baserer seg på 90% bevisst manipulasjon og skuespill fra din side, tror jeg hadde gått tom for energi etter et par dager.

 

Men for all del, "put on a show" fungerer sikkert utmerket for one-night-stands, hvis du føler at du får noe ut av det.

8931528[/snapback]

 

Manipulasjon? Og er kvinner noen engler når det kommer til kjøttmarkedet da? Er ikke min skyld at du ikke har energi nok til å bruke kunnskap om kvinnelig psykologi og sosialdynamikk til din fordel... Så da kan jo du bare fortsette å leve i uvitenhetsboblen din resten av livet. mer på meg! :)

Pluss at jeg er ikke ute etter et langvarig forhold for tiden, og sitter fint i det om dagen med flere faste kvinner som jeg har sterke bånd med.

Og nei, det fungerer ikke bare utmerket til ons. Som du sikkert har lest her er det sjeldent jeg i det hele tatt gidder ons, av den grunn at når jeg plukker målene mine på byen, så er det kvinner jeg er ærlig interessert i å ha lengre forhold til.

 

Pick-Up-Artist

Lenke til kommentar
Har det noen gang fattet deg at alle omveier du tar med jentene, alle de sperrene dem har, faktisk er en naturlig del av forsvaret deres for å filtrere ut menn med dårlige gener og for å unngå et liv sammen med slike.

 

Det er jo nettopp det jeg har sagt hele tiden! Lær deg og les da mann!

 

De "sperrene" er sublime metoder kvinner bruker for å filtrere ut de dårlige genene, med de gode. Det at jeg har "skjønt det" er jo bare et bevis på at de sperrene er der for en grunn.

Så nei, jeg ser ikke at det er dumt.

 

Pick-Up-Artist

Endret av PUA
Lenke til kommentar
Lykke til med de resterende 40 årene av samværet deres når forholdet baserer seg på 90% bevisst manipulasjon og skuespill fra din side, tror jeg hadde gått tom for energi etter et par dager.

 

Men for all del, "put on a show" fungerer sikkert utmerket for one-night-stands, hvis du føler at du får noe ut av det.

8931528[/snapback]

 

Manipulasjon? Og er kvinner noen engler når det kommer til kjøttmarkedet da? Er ikke min skyld at du ikke har energi nok til å bruke kunnskap om kvinnelig psykologi og sosialdynamikk til din fordel... Så da kan jo du bare fortsette å leve i uvitenhetsboblen din resten av livet. mer på meg! :)

Pluss at jeg er ikke ute etter et langvarig forhold for tiden, og sitter fint i det om dagen med flere faste kvinner som jeg har sterke bånd med.

Og nei, det fungerer ikke bare utmerket til ons. Som du sikkert har lest her er det sjeldent jeg i det hele tatt gidder ons, av den grunn at når jeg plukker målene mine på byen, så er det kvinner jeg er ærlig interessert i å ha lengre forhold til.

 

Pick-Up-Artist

8933836[/snapback]

Ok, når du ikke orker å knulle ei dame for en natt, så har du som regel mål å ta henne til kjæreste. Hva er det du prøver å bevise med sistnevnte? At du er omtenksom og ikke ute etter bare å komme i trusa hennes, isåfall ber jeg deg tenke nøye gjennom førstnevnte.

 

:roll:

Lenke til kommentar
Lykke til med de resterende 40 årene av samværet deres når forholdet baserer seg på 90% bevisst manipulasjon og skuespill fra din side, tror jeg hadde gått tom for energi etter et par dager.

 

Men for all del, "put on a show" fungerer sikkert utmerket for one-night-stands, hvis du føler at du får noe ut av det.

8931528[/snapback]

 

Manipulasjon? Og er kvinner noen engler når det kommer til kjøttmarkedet da? Er ikke min skyld at du ikke har energi nok til å bruke kunnskap om kvinnelig psykologi og sosialdynamikk til din fordel... Så da kan jo du bare fortsette å leve i uvitenhetsboblen din resten av livet. mer på meg! :)

Pluss at jeg er ikke ute etter et langvarig forhold for tiden, og sitter fint i det om dagen med flere faste kvinner som jeg har sterke bånd med.

Og nei, det fungerer ikke bare utmerket til ons. Som du sikkert har lest her er det sjeldent jeg i det hele tatt gidder ons, av den grunn at når jeg plukker målene mine på byen, så er det kvinner jeg er ærlig interessert i å ha lengre forhold til.

 

Pick-Up-Artist

8933836[/snapback]

Ok, når du ikke orker å knulle ei dame for en natt, så har du som regel mål å ta henne til kjæreste. Hva er det du prøver å bevise med sistnevnte? At du er omtenksom og ikke ute etter bare å komme i trusa hennes, isåfall ber jeg deg tenke nøye gjennom førstnevnte.

 

:roll:

8933903[/snapback]

Ok jeg skal skrive dette så du forstår det... :roll:

Jeg er ikke ute etter en ONS, men lengre seksuelle forhold med de kvinnene jeg sjekker.

Ved å ha en ONS kan det sette det i fare. Derfor møter jeg henne 1-2 ganger før jeg knuller henne.

Er det så vanskelig å forstå? For dette er det siste ordet jeg skriver om dette. Denne tråden handler ikke om MEG, men om hvordan DU kan forbedre sjangsene dine med damer.

Capisj?

Lenke til kommentar
Lykke til med de resterende 40 årene av samværet deres når forholdet baserer seg på 90% bevisst manipulasjon og skuespill fra din side, tror jeg hadde gått tom for energi etter et par dager.

 

Men for all del, "put on a show" fungerer sikkert utmerket for one-night-stands, hvis du føler at du får noe ut av det.

8931528[/snapback]

 

Manipulasjon? Og er kvinner noen engler når det kommer til kjøttmarkedet da? Er ikke min skyld at du ikke har energi nok til å bruke kunnskap om kvinnelig psykologi og sosialdynamikk til din fordel... Så da kan jo du bare fortsette å leve i uvitenhetsboblen din resten av livet. mer på meg! :)

Pluss at jeg er ikke ute etter et langvarig forhold for tiden, og sitter fint i det om dagen med flere faste kvinner som jeg har sterke bånd med.

Og nei, det fungerer ikke bare utmerket til ons. Som du sikkert har lest her er det sjeldent jeg i det hele tatt gidder ons, av den grunn at når jeg plukker målene mine på byen, så er det kvinner jeg er ærlig interessert i å ha lengre forhold til.

 

Pick-Up-Artist

8933836[/snapback]

Ja, manipulasjon, du går ut av veie for å oppføre deg på en måte som ikke falt seg naturlig for deg før du fant dette kvasipsykologiske oppkoket i en eller annen "knullebok" fra internett.

 

Hele opplegget virker på meg såpass kaldt og beregnende at det grenser til psykotisk, målet skal liksom være å "lure de til å bli med deg hjem" ved hjelp av manipulasjon og falsk opptreden. Det er en eller annen naturlig empati og respekt for andre mennesker som gikk tapt på veien virker det som, her skal svakheter og sosiale situasjoner utnyttes for enhver pris for å få pels på knaggen.

Lenke til kommentar
Ok jeg skal skrive dette så du forstår det...  :roll:

Jeg er ikke ute etter en ONS, men lengre seksuelle forhold med de kvinnene jeg sjekker.

Ved å ha en ONS kan det sette det i fare. Derfor møter jeg henne 1-2 ganger før jeg knuller henne.

Er det så vanskelig å forstå? For dette er det siste ordet jeg skriver om dette. Denne tråden handler ikke om MEG, men om hvordan DU kan forbedre sjangsene dine med damer.

Capisj?

8933981[/snapback]

Ikke vreng på begrepet ONS, det står for "One Night Stand" Jeg er fristet til å legge til "One Night Stand Only", for det er jo det det er. Hvis du bruker det begrepet kan du ikke si at du er ute etter et "lengre forhold", for ONS = ONS, og ikke noe mere.

 

For det andre, mener du å si at du aldri har hatt ONS? Eller prøver du å si at du har endret syn på dette med ONS, det at du rett og slett har blitt lei av å bare jakte på "mus"? :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...